Kviklån

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. september 2014

*Mor Til Albert*

Anonym skriver:

SERIØST!! DEN TANKE HAR STREJFET MIG!

Jeg står og er lige havnet på kontanthjælp og har kun fået 4000kr til hele denne måned, dvs ingen regninger er betalt . jeg har nogle regninger som jeg IKKE kan rykke eller gøre noget ved, eller ender jeg i rki og det NÆGTER jeg simpelthen! .. 

nogle som kender til ''gode'' kviklån?

kan ikke låne i hverken bank eller ved familie.

og har søgt kommune om hjælp til mad da jeg er enlig men de siger jeg har fået og ikke kan få mere :7

Don't do it! Søg hjælp i din bank eller hos familien... Kviklån er roden til alt ondt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2014

Lililili

Kviklån er no go, du gør kun ondt værre, og spænder ben for dig selv. Hvis du intet hjælp kan få nogen steder, er der intet andet for end at spare alle steder, sælge ud af hva du ikke bruger osv. Og så det ud med en jobansøgning ALLE steder, næsten ligemeget hva jobbet går ud på. Netto, hjemmepleje, tankstationer, vikar stillinger osv osv, du ku være heldig at få job lyn hurtig, så du ikke står i situationen næste måned. Held og lykke  

Anmeld

11. september 2014

LouiseEm

Jeg står og er lige havnet på kontanthjælp og har kun fået 4000kr til hele denne måned, dvs ingen regninger er betalt . jeg har nogle regninger som jeg IKKE kan rykke eller gøre noget ved, eller ender jeg i rki og det NÆGTER jeg simpelthen! .. 

og har søgt kommune om hjælp til mad da jeg er enlig men de siger jeg har fået og ikke kan få mere :7

Lad være for pokker.. Du betaler oftest 2-3 gange så meget tilbage som du låner, og nogle gange mere endnu. Det er jo hul i hovedet. Så hellere leve af havregryn i en måned.

Hvis banken ikke vil låne, vil kviklån selskaberne det ofte heller ikke. Når banken lige frem siger nej til at låne dig, så du kan få mad i en måned, ja så må din økonomi altså være skidt. Hvad vil du så gøre når du ikke kan afdrage på kviklånet? Det er jo en ond cirkel.

Anmeld

3. oktober 2014

VIVUS

Slettet af moderator..

Anmeld

3. oktober 2014

Monski

Anonym skriver:

Har du børn? Så får du jo lidt ekstra her D. 20 og så vil jeg anbefale vivus - hvis du betaler det lånte beløb tilbage indenfor 1 måned så er det uden renter 

Anmeld

3. oktober 2014

tribk

Slettet af moderator

Jeg har anmeldt dit indlæg. Denne form for "markedsføring" er forkasteligt!

Og som en anden i tråden har nævnt er det ulovligt at optage lån hvis man ved man ikke kan betale tilbage. Det hedder bedrageri. Og det vil I så score kassen på!

Anmeld

3. oktober 2014

Sandratoft

tribk skriver:

Jeg har anmeldt dit indlæg. Denne form for "markedsføring" er forkasteligt!

Og som en anden i tråden har nævnt er det ulovligt at optage lån hvis man ved man ikke kan betale tilbage. Det hedder bedrageri. Og det vil I så score kassen på!

De rådgiver jo blot om en mulighed for lån uden rente så hun ikke skal betale 2-3 gange igen. Hvad er der forkasteligt i det? 

Anmeld

3. oktober 2014

tribk

Sandratoft skriver:

De rådgiver jo blot om en mulighed for lån uden rente så hun ikke skal betale 2-3 gange igen. Hvad er der forkasteligt i det? 

Det er forkasteligt at de gør det her på Baby.dk, af en profil der er oprettet i dag og på en tråd hvor ts er i økonomisk krise....

Jeg mener også at det er forbudt for erhvervsdrivende at reklamere på Baby.dk hvis man ikke har en erhvervsprofil, men der er jeg ikke helt sikker...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.