Kviklån

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.133 visninger
27 svar
17 synes godt om
10. september 2014

Anonym trådstarter

SERIØST!! DEN TANKE HAR STREJFET MIG!

Jeg står og er lige havnet på kontanthjælp og har kun fået 4000kr til hele denne måned, dvs ingen regninger er betalt . jeg har nogle regninger som jeg IKKE kan rykke eller gøre noget ved, eller ender jeg i rki og det NÆGTER jeg simpelthen! .. 

nogle som kender til ''gode'' kviklån?

kan ikke låne i hverken bank eller ved familie.

og har søgt kommune om hjælp til mad da jeg er enlig men de siger jeg har fået og ikke kan få mere :7

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2014

Bak

Anonym skriver:

Jeg står og er lige havnet på kontanthjælp og har kun fået 4000kr til hele denne måned, dvs ingen regninger er betalt . jeg har nogle regninger som jeg IKKE kan rykke eller gøre noget ved, eller ender jeg i rki og det NÆGTER jeg simpelthen! .. 

og har søgt kommune om hjælp til mad da jeg er enlig men de siger jeg har fået og ikke kan få mere :7

Vigtigste råd: lad være! Det er som at tisse i bukserne en kold vinterdag!
Kan du ikke forsøge at få udskudt nogle af regningerne i stedet? Forklare at du ikke kan betale lige nu, men gerne vil afdrage med X antal kroner over en periode.

Anmeld

10. september 2014

Anonym trådstarter

Bak skriver:

Vigtigste råd: lad være! Det er som at tisse i bukserne en kold vinterdag!
Kan du ikke forsøge at få udskudt nogle af regningerne i stedet? Forklare at du ikke kan betale lige nu, men gerne vil afdrage med X antal kroner over en periode.

problemet er at nogle a dem ikke vil lade mig afbetale. 

og noget andet er jeg vil ikke have råd til og skulle afbetale på 3 eller 4 stykker om måneden :/

Anmeld

10. september 2014

Bak

Anonym skriver:

problemet er at nogle a dem ikke vil lade mig afbetale. 

og noget andet er jeg vil ikke have råd til og skulle afbetale på 3 eller 4 stykker om måneden :/

Men har du forsøgt med at ringe til dem? Nogle gange virker personlig kontakt bedre... Jeg kan desværre ikke hjælpe mere, men jeg vil virkelig råde dig til ikke at tage kviklån. Hvis du gør så læs ALT med småt! Tænk over hvor dyrt det er i sidste ende.

Anmeld

10. september 2014

Babybrain

Vil du så have råd til at kunne afbetale på kviklånet på kontanthjælp?  

Jeg tænker også på, er det så ikke de samme regninger du står med næste måned + afbetaling på lånet. Hvis du lige er kommet på kontanthjælp, har du så ikke fået sådan noget "starthjælp" eller hvad det nu hedder? eller gør man ikke det mere?

Anmeld

10. september 2014

Havfruen

Har du prøvet at søge om en enkeltydelse?

Anmeld

10. september 2014

Christine

Anonym skriver:

Kan du evt. få en kassekredit i din bank? Eller få hævet kreditmaksimum på en nuværende kassekredit? Det er meget billigere end kviklån og burde kunne oprettes i løbet af få dage.

Anmeld

10. september 2014

EAF

Christine skriver:

Kan du evt. få en kassekredit i din bank? Eller få hævet kreditmaksimum på en nuværende kassekredit? Det er meget billigere end kviklån og burde kunne oprettes i løbet af få dage.

TS kan ikke låne i banken eller hos familie skrives der 

Anmeld

10. september 2014

Christine

Natteravnen skriver:

Hah, babyhjerne 

Jeg synes ellers jeg lige skimtede indlægget en ekstra gang for at tjekke om det var skrevet...

Men alligevel så er der jo nogle banker der ikke som sådan ser kassekredit som et lån.

Måske kan ts indgå nogle betalingsaftaler med afsenderne af regningerne? Så der kan betales mindre beløb over et stykke tid..

Anmeld

10. september 2014

Christine

Natteravnen skriver:

Det var pokkers, kan se at betalingsordning også er nævnt allerede.. nu forlader jeg lige denne tråd, tror desværre de muligheder der findes er blevet foreslået 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.