Kviklån

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. september 2014

EAF

Christine skriver:

Det var pokkers, kan se at betalingsordning også er nævnt allerede.. nu forlader jeg lige denne tråd, tror desværre de muligheder der findes er blevet foreslået 

Ha ha ha! Åh ELSKER babyhjernen!  Det kommer der en masse sjov ud af. (Når det ikke er een selv) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2014

Christine

Natteravnen skriver:

Ha ha ha! Åh ELSKER babyhjernen!  Det kommer der en masse sjov ud af. (Når det ikke er een selv) 

Man føler sig faktisk lidt dement! Det kan være skyld i mange akavede samtaler 

Anmeld

10. september 2014

Astoria

Profilbillede for Astoria
Anonym skriver:

SERIØST!! DEN TANKE HAR STREJFET MIG!

Jeg står og er lige havnet på kontanthjælp og har kun fået 4000kr til hele denne måned, dvs ingen regninger er betalt . jeg har nogle regninger som jeg IKKE kan rykke eller gøre noget ved, eller ender jeg i rki og det NÆGTER jeg simpelthen! .. 

nogle som kender til ''gode'' kviklån?

kan ikke låne i hverken bank eller ved familie.

og har søgt kommune om hjælp til mad da jeg er enlig men de siger jeg har fået og ikke kan få mere :7

Ærligt? Der findes ingen gode kviklån... Det er virkelig en dårlig løsning... 

Anmeld

10. september 2014

SandraXOXO

Ferratum og ekspresBank er lige dem jeg kender. Men, de skal jo betales tilbage næste måned og så har du vel igen ingen penge til regninger? Det er en ond cirkel.
Føler med dig. Økonomi er virkelig en kælling når der bare ikke er penge nok :-S

Anmeld

10. september 2014

Jegermoar

Profilbillede for Jegermoar

Der er vidst kun en ting at gøre: skær ALT unødvendigt fra NU, begrænse forbrug NU osv. Tjek dine forsikringer (der kan være mange penge at spare evt skift selskab) snak med banken og med de kreditorer som du skylder penge - vær ærlig fra start og fortæl din situation. og for guds skyld - TAG IKKE KVIKLÅN! Det er direkte ulovligt hvis jeg husker rigtigt når du ved at du ikke kan betale det tilbage!!!Hvis ikke du allerede har det så søg boligsikring, har du evt noget der kan sælges?Gør alt hvad du kan for IKKE at låne. Hvis det er en situation der ikke lige ser ud til at ændre sig - dvs at du kommer i arbejde og dermed får flere penge så overvej med det samme om du skal finde noget andet/billigere at bo i osv. tænk alt igennem.

Pøj pøj med at få det hele til at hænge sammen

Anmeld

10. september 2014

Bshizzle

Jeg vil bestemt ikke komme med gode råd til kviklån 

Hvorfor mener kommunen at du har fået nok? 

4000 kr som enlig??? 

Har du fået noget starthjælp tidligere eller? 

Mit råd er at spare på ALT... Evt sælge nogle ting der har lidt værdi og som du alligevel ikke bruger. 

Tøj, sko, nips mm... 

Og så spare nogle mdr.. Det kan lade sig gøre med de rette indkøb. 

Anmeld

10. september 2014

Valle81

Hvis du kan betale dem tilbage indenfor 14 dage, så er der noget, der hedder Trustbuddy. Der kan du låne 5000 kr og de første 14 dage er de helt gratis. Men du skal betale dem tilbage inden, ellers bliver det dyrt??

Anmeld

10. september 2014

MorDk

Mit råd: Optag ALDRIG et kviklån! 

Anmeld

11. september 2014

Elgaard73

Anonym skriver:

SERIØST!! DEN TANKE HAR STREJFET MIG!

Jeg står og er lige havnet på kontanthjælp og har kun fået 4000kr til hele denne måned, dvs ingen regninger er betalt . jeg har nogle regninger som jeg IKKE kan rykke eller gøre noget ved, eller ender jeg i rki og det NÆGTER jeg simpelthen! .. 

nogle som kender til ''gode'' kviklån?

kan ikke låne i hverken bank eller ved familie.

og har søgt kommune om hjælp til mad da jeg er enlig men de siger jeg har fået og ikke kan få mere :7

Jeg er ikke sikker på at jeg forstår det helt rigtig...? Du siger at du har regninger i denne måned, som du ryger i RKI for, hvis du misser en enkelt indbetaling?

Der er altså ingen, som ryger i RKI, fordi at de misser et enkelt afdrag, og slet ikke hvis du har varslet kreditoren i forvejen. Hvis du ryger i RKI, er det fordi at du ikke har afbetalt eller misligeholdt din aftale, i en lang periode (og så er du jo lidt selvforskyldt i den situation, som du står i nu).

Kviklån er bare en rigtig dårlig ide.(Det er ikke for sjov at der tales om at gøre dem ulovlige). Og jeg ville slet ikke begynde på det, når du er på KH. Du lyder til at du allerede er spændt hårdt nok for, med hensyn til regninger. 

Anmeld

11. september 2014

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Betalt de regninger du kan. Kontakt dem du ikke kan betale og sig, at de bliver betalt i næste måned.

På fb findes der flere grupper hvor man kan søge om mad, så I ikke kommer til, at gå sultne i seng.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.