Anonym skriver:
SERIØST!! DEN TANKE HAR STREJFET MIG!
Jeg står og er lige havnet på kontanthjælp og har kun fået 4000kr til hele denne måned, dvs ingen regninger er betalt . jeg har nogle regninger som jeg IKKE kan rykke eller gøre noget ved, eller ender jeg i rki og det NÆGTER jeg simpelthen! ..
nogle som kender til ''gode'' kviklån?
kan ikke låne i hverken bank eller ved familie.
og har søgt kommune om hjælp til mad da jeg er enlig men de siger jeg har fået og ikke kan få mere :7
Jeg er ikke sikker på at jeg forstår det helt rigtig...? Du siger at du har regninger i denne måned, som du ryger i RKI for, hvis du misser en enkelt indbetaling?
Der er altså ingen, som ryger i RKI, fordi at de misser et enkelt afdrag, og slet ikke hvis du har varslet kreditoren i forvejen. Hvis du ryger i RKI, er det fordi at du ikke har afbetalt eller misligeholdt din aftale, i en lang periode (og så er du jo lidt selvforskyldt i den situation, som du står i nu).
Kviklån er bare en rigtig dårlig ide.(Det er ikke for sjov at der tales om at gøre dem ulovlige). Og jeg ville slet ikke begynde på det, når du er på KH. Du lyder til at du allerede er spændt hårdt nok for, med hensyn til regninger.
Anmeld