Natteravnen skriver:
Det var jo det tråden handlede om.
(HAR læst hele tråden inden jeg svarede) Kunne godt se du fik på puklen. Og noget af det er sikkert sandt, har ikke lige fulgt med i dine indlæg om hvad du arbejder med udover det jeg kunne læse mig til i denne tråd. Jeg tror såmænd alle og enhver der arbejder tæt sammen med en familie som ikke er ens egen ville kunne komme ud for nogen følelseskonflikter i og med at man lever på forskellige måder og forstår godt du kan have brug for at lette låget herinde, Worst case scenario ville jo næsten være at det kom til udtryk overfor familien - og som ansat er det jo rigtigt nok ikke en beføjelse man sådan lige har. Og så tror jeg du besidder en stor empati for de der minder om "underdogs" - som jeg selv og måske gerne så i din optik at denne person sagde fra når han ikke bliver behandlet ok. Men igen som en anden nævner så ja kan det være den her familie bare har affundet sig med det de nu har i tilværelsen. Hvem ved...
Så kom du bare herind og ras ud eller stil dig undrende overfor situationer du kommer i. Det gør alle vi andre jo også
Tak..
Dejligt at blive forstået..
Måske en dag siger han fra, men jeg tror mere eller mindre at hun altid har været sådan.. så vi hjælper hinanden.. (De har været sammen i 10år)
Det er deres forhold, de styrer det, men når man bor i samme hus, oplever man jo det dårlige og det gode.
Grunden til at jeg siger at hun pisser mig af, er ment som at fordi vi er virkelig to modsætninger. Jeg er lidt afslappet omkring ting.
tak..
Og Jeg spørg herinde, fordi der er så mange forskellige mennesker herinde, med mange forskellige meninger. Det er rart lige at få et andet syn på det. Hvis jeg nu tager helt fejl.
Anmeld