Jeg er nød til at spørge..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. september 2014

TNBC

Mom skriver:

Hvor godt kender du dem?

Jeg mener det kan jo være de har en balance i deres forhold som du ikke kender...

Tja jeg har boet i deres hus siden 24marts. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2014

Mom

Profilbillede for Mom
Yurie skriver:

Tja jeg har boet i deres hus siden 24marts. 

Tja... Jeg ved dårligt hvad jeg skal skrive..

Jeg tænker at det ik er din plads, at stille spørgsmålstegn ved deres forhold når du er ansat af dem, til at passe deres børn. Så pas ungerne og lad forældrene om deres..

Derudover så tænker jeg at hvis manden føler sig uretfærdigt behandlet af sin hustru, så må han enten åbne munden eller blive skilt..

Kan det tænkes at du måske har fået lidt varmere følelser end du burde for manden, og hustruen derfor pisser dig af?

Anmeld

9. september 2014

SandraXOXO

Yurie skriver:

Nej jeg er ansat til at passe børnene og jeg har ikke kørekort, så nej jeg kan ikke handle ind for dem, ikke de store mængder(til en uge) 

Og ja, jeg bruger siden her til at rase ud, så fordi jeg måske lige har behov for det, fordi hun pisser mig af en gang i mellem. 

Du burde blande dig uden om deres forhold, og måske lægge lidt afstand til manden for gennem dine indlæg lyder du som om du har lidt for mange personlige følelser for ham. Du er der for at passe børn, så lad dem passe deres forhold, Det burde jo ikke pisse dig af hvordan deres forhold fungere, Du er jo ikke en del af det. :-)

Anmeld

9. september 2014

TNBC

Mom skriver:

Tja... Jeg ved dårligt hvad jeg skal skrive..

Jeg tænker at det ik er din plads, at stille spørgsmålstegn ved deres forhold når du er ansat af dem, til at passe deres børn. Så pas ungerne og lad forældrene om deres..

Derudover så tænker jeg at hvis manden føler sig uretfærdigt behandlet af sin hustru, så må han enten åbne munden eller blive skilt..

Kan det tænkes at du måske har fået lidt varmere følelser end du burde for manden, og hustruen derfor pisser dig af?

Jeg siger skam heller ikke noget.. men det er bare tanker, og jeg så spørg hvordan andre ville reagere på det.. Ligesom mange andre gør her inde.. Bare for at høre om det bare er mig, der ville blive skuffet over det.  

Jeg passer ungerne og blander mig bestemt ikke i deres forhold. 

overhovedet ikke, han er en af de sødeste mænd jeg har mødt, men slet ikke min type.. 

Jeg er her kun stadigvæk for ungernes skyld, ikke af andre grunde.

Anmeld

9. september 2014

TNBC

SandraXOXO skriver:

Du burde blande dig uden om deres forhold, og måske lægge lidt afstand til manden for gennem dine indlæg lyder du som om du har lidt for mange personlige følelser for ham. Du er der for at passe børn, så lad dem passe deres forhold, Det burde jo ikke pisse dig af hvordan deres forhold fungere, Du er jo ikke en del af det. :-)

Jeg blander mig IKKE... Jeg undre mig om jeg var den eneste der ville blive skuffet over sådan en udmelding...

Jeg er Kun 100% for ungerne... 

og jeg har ikke følelser for den mand.

Anmeld

9. september 2014

Bshizzle

Jeg ville ikke sætte spørgsmålstegn til det.. 

Mrn bare passer de unger man er ansat til. 

Der må da være noget mad i huset til i morgen? 

Anmeld

9. september 2014

TNBC

Bshizzle skriver:

Igen jeg blander mig IKKE. Og det var ikke hvad jeg ville sige eller gøre, men hvordan man ville føle hvis en partner kom med den udmeldning. Det har ikke en skid med mig at gøre, men jegville bare høre om jeg var den eneste dervil blive lidt skuffet over det.

jo der er mad, men det var også mad  til lillepigen på 6måneder, til at vaske flasker med. 

Anmeld

9. september 2014

TNBC

Bshizzle skriver:

Igen jeg blander mig IKKE. Og det var ikke hvad jeg ville sige eller gøre, men hvordan man ville føle hvis en partner kom med den udmeldning. Det har ikke en skid med mig at gøre, men jegville bare høre om jeg var den eneste dervil blive lidt skuffet over det.

jo der er mad, men det var også mad  til lillepigen på 6måneder, til at vaske flasker med. 

Anmeld

10. september 2014

EAF

Yurie skriver:

Hej

Vidste ikke lige hvad jeg skulle kalde indlægget..

Ok, forstil jer at I har et dårligt knæ, som virkelig dårligt, burde ikke gå på det. 

Der skal handles ind, så I spørg jeres partner om han/hun vil gøre det før arbejde, som er kl.13, klokken er 10, hvor svaret er; Nej, jeg skal have noget af spise, i bad og gå en tur med den lille(der er også et ældre barn). Og det tager åbenbart 3timer. 

Hvordan ville I reagere på den udmelding?

Jeg personligt ville blive skuffet og såret. 

Anmeld

10. september 2014

TNBC

Natteravnen skriver:

Jeg personligt ville blive skuffet og såret. 

Tak fordi du faktisk svarede på spørgsmålet.

Og rart at vide at jeg ikke er alene med den følelse.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.