Dum lille diskusion ;) hjælp lige

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. september 2014

2børn2

Jeg ville bare sige at han skulle tage barnet med hjem.

Ikke så mange spørgsmål til mænd. Sig til ham han skal tage barnet med hjem, for han kører alligevel lige forbi.

Slut prut.

Hvis man spørger må man også forvente et nej og reagerer efter det, ligesom hvis man stiller sit barn et spørgsmål.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2014

Aluka

Mor11 skriver:

Ja, der er intet alvorligt i det her indlæg, det var bare mig og kæresten der havde en dum snak i morges og nu vil jeg bare lige høre hvem a os i synes er rigtigt på den  

Jeg er pt sygemeldt resten af min graviditet. Kæresten går i skole. Vi har lige købt bil, og den bruger han hver dag hvis ikke jeg skal bruge den. 

Jeg spørger ham så om han vil hente sønnen idag hvis han har fri kl 15 (han kører lige forbi bhv) han siger så at det kan jeg da gøre når jeg nu har fri. Og ja, det kan jeg da, og vil jeg da også gerne, men jeg henter alligevel kl ca 15.15 fordi sønnen stadig sover til middag, så jeg synes det var lidt åndsvagt at vi begge skulle ud af døren når han nu kører i bil lige forbi bhv på samme tidspunkt som jeg selv ville stå dernede ellers..

Det viser sig så han har fri 15.30 idag, så jeg henter jo bare. Men ellers, hvad synes i?  

Jeg synes det er fint at han henter, når ha nalligevel kører fra arbejde. 

Min mand bruger også vores bil hver dag og jeg cykler i dp og i skole. Hver mandag skal vi ha barnevognen med ned til dp. Hvis jeg skal nå at gå derned, og gå hjem og hente min cykel og møde 8.30, skal jeg hjemme fra ca 7.15 ( Han plejer at blive afleveret 7.30-7.45). Min mand kører kl 7, og kører ham derfor, så jeg ikke skal bruge så lang tid på det, på trods af at an bliver afleveret lidt før.

Om fredagen er det det samme, når vi skal ha barnevognen med hjem. Så henter min mand også, selvom jeg måske kunne hente ham en smule tidligere på gåben.

Sommetider kører han ham også kl 7, hvis jeg har en fridag, og godt kunne tænke mig at gå ind og sove når han er taget afsted, i stedet for at jeg skal til at i bad osv, for at aflevere ham.

Anmeld

10. september 2014

Aluka

Bshizzle skriver:

Hvis jeg alligevel bare tuller rundt her hjemme og har KUN de 700m til Børnehaven, så kunne jeg ikke se meget brok i at jeg lettede min fine popo og gik den tur 

Vil med glæde gerne hente mine børn  

Kan jo være han osse bare gerne vil ha den lille frihed engang imellem ved ik at hente fordi man har bil 

Herre Gud.. 700 m 

Vi har 7 km 

Men det er jo ikke en lille frihed "engang imellem", hvis det normalt er mor der henter. Så er det jo frihed altid!! 

Det kunne være mor havde brug for den "frihed" ikke at skulle hente, på trods af hun går hjemme! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.