Mor11 skriver:
Hans argument var at jeg jo er hjemme hele dagen, så de der praktiske ting kunne jeg da stå for når han går i skole.. Og det er i og for sig også fair nok, synes bare det bliver lidt for firkantet hvis han ikk engang kan hente på dage hvor vi vil kunne hente på præcis samme tidspunkt.
det er ikke fordi han ikke gider hente/bringe situationer, for han var med nede og afleverer i morges fordi han først skulle møde kl 10. 
Oh goodness, jeg får fnidder af den der slags milimeterdemokrati, han lægger for dagen.
Det BØR vel handle om at effektivisere og få det hele til at gå op i en højere enhed fremfor hvem der lige gør hvad og hvornår. Desuden kan han da stikke argumentet med at du bare går hjemme skråt op, eftersom du er sygemeldt. Så er dit "job" vel først og fremmest at passe på dig selv.
Ens fysiske eller mentale overskud kan jo også helt generelt svinge fra dag til dag, hvor man bare burde kunne bede den anden om hjælp, og så naturligvis uden tøven hjælpe den anden, når dennes energiniveau er lavt.
Det er fair nok at du står for en masse praktiske ting, hvis du kan holde til det og det fungerer for jer som familie, men at han lidt lyder som om at han putter sig selv i en "offerrolle", fordi han går i skole og du går hjemme og derfor skal ordne en masse praktisk for at I begge laver noget, er sq for barnligt i min verden.
Igen, det bør jo bare handle om at få hverdagen til at fungere, intet andet.
Anmeld