Dum lille diskusion ;) hjælp lige

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.464 visninger
22 svar
23 synes godt om
9. september 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Ja, der er intet alvorligt i det her indlæg, det var bare mig og kæresten der havde en dum snak i morges og nu vil jeg bare lige høre hvem a os i synes er rigtigt på den  

Jeg er pt sygemeldt resten af min graviditet. Kæresten går i skole. Vi har lige købt bil, og den bruger han hver dag hvis ikke jeg skal bruge den. 

Jeg spørger ham så om han vil hente sønnen idag hvis han har fri kl 15 (han kører lige forbi bhv) han siger så at det kan jeg da gøre når jeg nu har fri. Og ja, det kan jeg da, og vil jeg da også gerne, men jeg henter alligevel kl ca 15.15 fordi sønnen stadig sover til middag, så jeg synes det var lidt åndsvagt at vi begge skulle ud af døren når han nu kører i bil lige forbi bhv på samme tidspunkt som jeg selv ville stå dernede ellers..

Det viser sig så han har fri 15.30 idag, så jeg henter jo bare. Men ellers, hvad synes i?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2014

Silas&Mille

Hvis han alligevel kører lige forbi på samme tid som du skulle have hentet, så synes jeg ikke der er nogen grund til at du belaster kroppen mere end højest nødvendigt

Anmeld

9. september 2014

lineog4

Mor11 skriver:

Ja, der er intet alvorligt i det her indlæg, det var bare mig og kæresten der havde en dum snak i morges og nu vil jeg bare lige høre hvem a os i synes er rigtigt på den  

Jeg er pt sygemeldt resten af min graviditet. Kæresten går i skole. Vi har lige købt bil, og den bruger han hver dag hvis ikke jeg skal bruge den. 

Jeg spørger ham så om han vil hente sønnen idag hvis han har fri kl 15 (han kører lige forbi bhv) han siger så at det kan jeg da gøre når jeg nu har fri. Og ja, det kan jeg da, og vil jeg da også gerne, men jeg henter alligevel kl ca 15.15 fordi sønnen stadig sover til middag, så jeg synes det var lidt åndsvagt at vi begge skulle ud af døren når han nu kører i bil lige forbi bhv på samme tidspunkt som jeg selv ville stå dernede ellers..

Det viser sig så han har fri 15.30 idag, så jeg henter jo bare. Men ellers, hvad synes i?  

Da jeg var på barsel var det stadig farmand der hentede nogen dage på vej hjem fra arbejde. 

Så det afhænger vel af hvad I vil den dag, vejret og hvad ved jeg.

Anmeld

9. september 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
lineog4 skriver:

Da jeg var på barsel var det stadig farmand der hentede nogen dage på vej hjem fra arbejde. 

Så det afhænger vel af hvad I vil den dag, vejret og hvad ved jeg.

Hehe, håber virkelig også han "forbarmer" sig lidt over mig på dage med rigtig tissevejr jeg henter nemlig på gåben! 

Anmeld

9. september 2014

RGN

Profilbillede for RGN

Jeg ville mene det var naturligt han hentede.

Anmeld

9. september 2014

PernilleogLouis

Mor11 skriver:

Jeg havde så sagt til ham at så skulle jeg bruge bilen for jeg skulle hente barnet. Er lidt målløs over han siger nej til det 

Anmeld

9. september 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Silas&Mille skriver:

Hvis han alligevel kører lige forbi på samme tid som du skulle have hentet, så synes jeg ikke der er nogen grund til at du belaster kroppen mere end højest nødvendigt

Tak!  Hehe.. Vi bor heldigvis ret tæt på bhv (700m) men stadig, han er i BIL 

Anmeld

9. september 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
PernilleogLouis skriver:

Jeg havde så sagt til ham at så skulle jeg bruge bilen for jeg skulle hente barnet. Er lidt målløs over han siger nej til det 

Vi bor kun 700m fra bhv, så jeg ville nok ikke tage bilen derned selvom den var hjemme  

Anmeld

9. september 2014

PernilleogLouis

Mor11 skriver:

Vi bor kun 700m fra bhv, så jeg ville nok ikke tage bilen derned selvom den var hjemme  

Næ men det ville da også bare være princippet i det - kan ik se hvorfor han skulle sige nej til at hente hans eget barn

Anmeld

9. september 2014

Silas&Mille

Mor11 skriver:

Tak!  Hehe.. Vi bor heldigvis ret tæt på bhv (700m) men stadig, han er i BIL 

hehe... ja så ved jeg ikke rigtig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.