Lægebesøg- så nervæs. Erfaringer søges?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. september 2014

crish89

Nystart skriver:

det står nok deri.. det plejer det at gøre ved mine.. og gør det ikke kan du jo altid spørge efter dem :-) 

Okay. Jeps det os det jeg tænkte, nu ser jeg hvad hun siger..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2014

crish89

Mor_til_3_unger skriver:

I teorien er man gravid med et HCG tal på 10,men for at det kan blive til en normal graviditet,skal tallet helst være på 100 i 4+0 ( 14 dage efter ÆL ),og fordoble sig hver 48.time.

Okay tak. Er spændt på hvad den siger, hvis der overhovedet er noget, for er slet ikke sikker på hvor langt jeg er henne..

Anmeld

10. september 2014

crish89

Så fik jeg svar på prøven, den sagde 5, og de skriver jeg ikke er gravid. Men hvis jeg søger på nettet, med sådan en kurve, står der så at man er 3-4 uger henne ligger den på 5-100.. Hvordan kan de så være sikre på jeg ik er gravid.

Nogen der kan hjælpe?

Anmeld

10. september 2014

Nystart

crish89 skriver:

Så fik jeg svar på prøven, den sagde 5, og de skriver jeg ikke er gravid. Men hvis jeg søger på nettet, med sådan en kurve, står der så at man er 3-4 uger henne ligger den på 5-100.. Hvordan kan de så være sikre på jeg ik er gravid.

Nogen der kan hjælpe?

MMm vil de tag en mere blodprøve...??

For så kan de se om den stiger... det kan skyldes at du er for langt henne til at du vil høre ind under der

Anmeld

10. september 2014

Hugoline.

Er der en grund til du går til lægen så tidligt? Jeg havde første lægetid i uge 8, og ringede først i uge 6, da jeg var sikker på den sad fast.

Anmeld

10. september 2014

crish89

Nystart skriver:

MMm vil de tag en mere blodprøve...??

For så kan de se om den stiger... det kan skyldes at du er for langt henne til at du vil høre ind under der

Nej det snakkede de slet ikke om, de sagde bare de sendte en mail med svar Idag om der var noget i blodprøven eller ikke.

Sagde til dem som det var at jeg ikke ved hvor langt jeg er henne.

Anmeld

10. september 2014

crish89

Hugoline. skriver:

Er der en grund til du går til lægen så tidligt? Jeg havde første lægetid i uge 8, og ringede først i uge 6, da jeg var sikker på den sad fast.

Problemet er jeg ikke ved hvor langt jeg er henne, jeg har haft meget svingende og sidst var den på 42 dage, så hvis jeg skal få ud fra det, ville jeg ik være ret langt henne.

Det kun fordi jeg har haft en masse symptomer og mens lignende smerter og så maven er oppustet..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.