Lægebesøg- så nervæs. Erfaringer søges?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. september 2014

crish89

M_V skriver:

Altså mine test var altid svage, og fik aldrig en knald rød test. Testen hos lægen var også meget svag lyserød, men altså hun sagde at en streg var en streg og jeg fik da også en lille datter ud af det

for du får er positivt svar senere. Du må lige opdatere bagefter.

Okay, troede den skulle være helt tydelig senere. Dejligt at høre der er en chance kun med svagt positiv test. Så håber jeg der os er en svag når jeg kommer til lægen. Sidst hun tog der var hun bare meget hurtig til hurtigt lige at kigge på den og sige nej der er ik noget, så er lidt nervøs for hun ikke tjekker ordenligt.

Dejligt du fik en skøn datter ud af det

Jeg skriver lige når jeg er færdig ved lægen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2014

Chewy

Held og lykke i dag

Anmeld

9. september 2014

crish89

Chewy skriver:

Held og lykke i dag

Tusind tak

Anmeld

9. september 2014

Cath44

crish89 skriver:

Hej allesammen. Håber i kan komme med lidt fra jeres erfaringer om, hvad der skal ske ved lægenesøget, når de undersøger om jeg er gravid, efter svagt positive tests?

Jeg er så hamrende nervøs, så mange spørgsmål, bange for at blive skuffet og hvad nu hvis utinprøven kun er svagt positiv, men lægen ik mener der er noget, jeg bliver sendt hjem og der så alligevel er en graviditet..skal til læge kl 12 Idag.

Håber i vil dele jeres erfaringer lidt

Hej

Jeg havde det virkelig på samme måde.
Jeg tog 16 tests og de 8 i starten var sp svag at jeg nærmest ikke kunne se stregen. Men jeg var altså gravid

Jeg har lade mig fortælle at en streg er en streg så du kan glæde dig.

held og lykke og vær ikke nervøs.

Men, selvom jeg er næsten 3 måneder henne, er jeg stadig nervøs, blot overfor noget nyt.

Anmeld

9. september 2014

crish89

Cath44 skriver:

Hej

Jeg havde det virkelig på samme måde.