Lægebesøg- så nervæs. Erfaringer søges?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. september 2014

crish89

M_V skriver:

Altså mine test var altid svage, og fik aldrig en knald rød test. Testen hos lægen var også meget svag lyserød, men altså hun sagde at en streg var en streg og jeg fik da også en lille datter ud af det

for du får er positivt svar senere. Du må lige opdatere bagefter.

Okay, troede den skulle være helt tydelig senere. Dejligt at høre der er en chance kun med svagt positiv test. Så håber jeg der os er en svag når jeg kommer til lægen. Sidst hun tog der var hun bare meget hurtig til hurtigt lige at kigge på den og sige nej der er ik noget, så er lidt nervøs for hun ikke tjekker ordenligt.

Dejligt du fik en skøn datter ud af det

Jeg skriver lige når jeg er færdig ved lægen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2014

Chewy

Held og lykke i dag

Anmeld

9. september 2014

crish89

Chewy skriver:

Held og lykke i dag

Tusind tak

Anmeld

9. september 2014

Cath44

crish89 skriver:

Hej allesammen. Håber i kan komme med lidt fra jeres erfaringer om, hvad der skal ske ved lægenesøget, når de undersøger om jeg er gravid, efter svagt positive tests?

Jeg er så hamrende nervøs, så mange spørgsmål, bange for at blive skuffet og hvad nu hvis utinprøven kun er svagt positiv, men lægen ik mener der er noget, jeg bliver sendt hjem og der så alligevel er en graviditet..skal til læge kl 12 Idag.

Håber i vil dele jeres erfaringer lidt

Hej

Jeg havde det virkelig på samme måde.
Jeg tog 16 tests og de 8 i starten var sp svag at jeg nærmest ikke kunne se stregen. Men jeg var altså gravid

Jeg har lade mig fortælle at en streg er en streg så du kan glæde dig.

held og lykke og vær ikke nervøs.

Men, selvom jeg er næsten 3 måneder henne, er jeg stadig nervøs, blot overfor noget nyt.

Anmeld

9. september 2014

crish89

Cath44 skriver:

Hej

Jeg havde det virkelig på samme måde.
Jeg tog 16 tests og de 8 i starten var sp svag at jeg nærmest ikke kunne se stregen. Men jeg var altså gravid

Jeg har lade mig fortælle at en streg er en streg så du kan glæde dig.

held og lykke og vær ikke nervøs.

Men, selvom jeg er næsten 3 måneder henne, er jeg stadig nervøs, blot overfor noget nyt.

Pyh ha dejlig at høre jeg ikke er den eneste der er så nervøs..
Ihh hvor skønt du er gravid, trods svagt positiv tests. Jeg tog også en del fra en uge før forventet mens og ind til en uge efter, og alle kunne man kun lige ane en streg på. Men i weekenden, hvor jeg var en uge og et par dage over tid, kom der en lidt tydeligere streg, men stadig meget svag lyserød.

Hvor ville det være dejligt hvis jeg kan regne med en streg er en streg, og så håbe lægen kan se den også

Tusind tusind tak, skal prøve at lade være, men det er godt nok svært

Kan godt forstå du stadig er nervøs, men det skal nok gå det hele..

Anmeld

9. september 2014

crish89

Så har jeg været ved lægen. Hun kunne ikke rigtig se så meget på testen, måske en helt helt svag streg. så fik taget en blodprøve med svar i morgen. Forud at jeg selv havde tester svagt positiv herhjemme og hun var derfor ikke sikker.

Nogen der ved hvor højt hcg sjal være i en blodprøve før den er positiv?

Anmeld

9. september 2014

Nystart

crish89 skriver:

Så har jeg været ved lægen. Hun kunne ikke rigtig se så meget på testen, måske en helt helt svag streg. så fik taget en blodprøve med svar i morgen. Forud at jeg selv havde tester svagt positiv herhjemme og hun var derfor ikke sikker.

over 10 skal den være :-)

der er HCG skema på nettet hvis du søger på det :-)

Anmeld

9. september 2014

crish89

Nystart skriver:

over 10 skal den være :-)

der er HCG skema på nettet hvis du søger på det :-)

Okay super. Så ved jeg lidt om hvad jeg har at gå ud fra.. Men ved ikke om jeg får tallet af vide, hun sagde bare hul ville sende mig en mail i morgen, når der var kommet svar.

Anmeld

9. september 2014

Nystart

crish89 skriver:

Okay super. Så ved jeg lidt om hvad jeg har at gå ud fra.. Men ved ikke om jeg får tallet af vide, hun sagde bare hul ville sende mig en mail i morgen, når der var kommet svar.

det står nok deri.. det plejer det at gøre ved mine.. og gør det ikke kan du jo altid spørge efter dem :-) 

Anmeld

9. september 2014

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger
crish89 skriver:

I teorien er man gravid med et HCG tal på 10,men for at det kan blive til en normal graviditet,skal tallet helst være på 100 i 4+0 ( 14 dage efter ÆL ),og fordoble sig hver 48.time.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.