Sygemeldt idag må jeg handle?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. september 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
LouiseEm skriver:

Fordi! Hvis du er for dårlig til at passe dit arbejde, er du vel også for dårlig til ligge på stranden og sole dig!?

Ej så simpelt er det jo ikke altid hvad så hvis tømren brækker 2fingre, så kan han ikke udføre sit arbejde og må sygemeldes. Men han behøver da ikke være sengeliggende pga det.  

Jeg selv er sygemeldt resten af min graviditet (3mdr tilbage) fordi mit job bliver for hårdt/tungt nu og jeg havde smerter dagligt efter arbejde. Der er ikke mulighed for ordenlig aflastning og deltid er ikke en løsning i mit fag. Men jeg kan jo godt bevæge mig rundt på normalvis alligevel og gøre alm hverdagsting der ikke er tunge/hårde for min krop. Når jeg er sygemeldt har jeg også mulighed for at sætte/lægge mig hvis jeg har brug for det, det kunne jeg ikke på jobbet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2014

LouiseEm

SANIE89 skriver:

Nu kan man jo Være dårlig på mange måder. 

Whatever! Det var min holdning, og du har din :-) Lets move on shall we?

Anmeld

9. september 2014

Bshizzle

Nyd dine sygedage og få slappet af! (Hvis du ik allerede er blevet rask idag!) 

Selvfølgelig har du 100 % ret til at handle ind så i har mad i huset.

i er jo en familie der skal overleve og ha mad  

Anmeld

9. september 2014

TNBC

LouiseEm skriver:

Fordi! Hvis du er for dårlig til at passe dit arbejde, er du vel også for dårlig til ligge på stranden og sole dig!?

Nej ikke nødvendigvis. Der er jo stor forskel på st gå rundt en hel dag med bækkenløsning og så ligger og slappe af. Og du gør det i di  seng, sofa eller på stranden er vel ligemeget. 

Tænk på at være sygemeldt i måneder, skal man så bare låse sig inde i sit eget hus, eller må man godt lige leve lidt også? 

Anmeld

11. september 2014

Carina:-)

Nadia&Daniel skriver:

Tror du misforstår for selvom der er stor forskel på hvor man er, så burde hun IKKE være på stranden og slet ikke vise det frem

Så er vi enige :-)

Anmeld

11. september 2014

Kay

Mor11 skriver:

Arh kommer det ikke lidt an på hvad hun var sygemeldt med?  Hvis det var pga kæmpe opkast, ja så okay, så tager man sgu ikk på stranden. Men er det pga bækkenløsning, kan man jo godt ligge stille på et tæppe og dase tænker jeg

øh ja det tænker jeg da også... det har jeg da i altfald gjort selvom jeg er sygemeldt med bækkenløsning... jeg sidder da også på en bænk ved legepladen imens min datter på 2 leger selvom jeg er sygemeldt... 

jeg har for ondt til at passe mit job... men derfor skal min datter vel ikke spæres inde hele sommeren?? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.