Sygemeldt idag må jeg handle?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.040 visninger
25 svar
28 synes godt om
8. september 2014

Anonym trådstarter

Må man handle når man er sygemeldt ? Jeg har ligget i sengen hele dagen. Men vi mangler altså mad til i aften. Selv om jeg er syg skal jeg stadivæk være mor når de kommer hjem. Det skal lige nævnes at det er min første sygedag i et helt år.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2014

Mami

Ja selfølgelig må du det

Anmeld

8. september 2014

Kay

jeg plejer at sige du er meldt syg... ikke meldt død... du har jo stadig brug for mad... 

så længe det ikke er en ny kjole eller sko du tager ud efter... så syntes jeg det er helt fint 

Anmeld

8. september 2014

Sitrani

Anonym skriver:

Må man handle når man er sygemeldt ? Jeg har ligget i sengen hele dagen. Men vi mangler altså mad til i aften. Selv om jeg er syg skal jeg stadivæk være mor når de kommer hjem. Det skal lige nævnes at det er min første sygedag i et helt år.

Jeg havde i hvert fald selv gjort det... men kender godt det der med "tænk hvis nogen fra arbejdet ser mig"-følelse.... men man kan jo godt tage op og handle, men stadig være for sløj til at møde op og udføre sit arbejde...

Anmeld

8. september 2014

Anonym trådstarter

Mami skriver:

Ja selfølgelig må du det

Det lyder godt. Er bange for st møde kollegaer eller min boss. Selv om jeg aldrig er syg har jeg dårlig samvittighed. Hvad er der galt med mig

Anmeld

8. september 2014

Nadia&Daniel

Kay skriver:

jeg plejer at sige du er meldt syg... ikke meldt død... du har jo stadig brug for mad... 

så længe det ikke er en ny kjole eller sko du tager ud efter... så syntes jeg det er helt fint 

Godt skrevet

Anmeld

8. september 2014

SandraXOXO

Du er syg, ikke død. Der skal passes børn og mad på bordet uanset hvor syg man er. Folk der ikke forstår det, de har nok ikke børn.

Anmeld

8. september 2014

LouiseEm

Anonym skriver:

Helt bestemt!

Jeg blev forarget da en kollega af min, sygemeldt grundet graviditet, lagde billeder op fra stranden hvor hun lå og dasede.. Det synes jeg var helt utilstedeligt. Men at handle ind til aftensmad, det er man jo nødt til, uanset hvor dårlig man måtte være, så afsted med dig :-)!

Anmeld

8. september 2014

Anonym trådstarter

Tak for hjælp så fik jeg handlet og maden er snart på bordet.

Anmeld

8. september 2014

Nadia&Daniel

LouiseEm skriver:

Helt bestemt!

Jeg blev forarget da en kollega af min, sygemeldt grundet graviditet, lagde billeder op fra stranden hvor hun lå og dasede.. Det synes jeg var helt utilstedeligt. Men at handle ind til aftensmad, det er man jo nødt til, uanset hvor dårlig man måtte være, så afsted med dig :-)!

Selvom der er forskel på at være på stranden og slappe end at være på jobbet - så er det bare så dumt !!! Tænkt at folk ikke tænker mere på at hvad de viser frem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.