Mine guldklumper, Marie 101013 og Kristian 240715 :-)
CH2012 skriver:
Det er også mere om vi mon kan få hjælpen - for har jo været gravid naturligt før... 
Det kan i godt. Jeg var også gravid med min mand, men vi havde en MA opdaget i uge 13, dette skete i juni 2011.
i april 2012 gik vi til lægen og manden skulle ind og aflevere en sædprøve, Den var ikke så god, så han skulle lave en ny for at tjekke at resultatet var det samme, og vi fik en henvisning uden problemer til fertilitetsbehandling. Min mands sæd var okay til at de ville prøve at inseminere først.
Skal lige siges at min mands sæd var : 1. meget nedsat, 2. de svømmede meget langsomt, 3. de havde dårlige hoveder, så de kunne ikke trænge ind i et æg, og 4. han dannede hvide blodlegemer i hans sædvæske, så han slog hans egen celler ihjel...
Blev insemineret første gang i juni 2012 og derefter i august november og december alle negative. så vi skulle i IVF, i januar 2013 men vi havde så selv lavet et lille mirakel, som er 11 mdr i dag :-)
så vi fik hjælp, selvom vi også var blevet gravide naturligt før, og endte med at lave vores datter "helt naturligt"
Anmeld