Forældremyndighed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. september 2014

Anonym trådstarter

Demosan skriver:

Nu kender vi jo ikke hele historien, men husk nu på, at uanset hvad du synes om denne mand, så er han barnets far. For jeres kommende barns skyld bliver i nødt til at samarbejde, med eller uden fælles forældremyndighed. Det betyder i begge sikkert skal sluge en masse kameler undervejs. Det rhjælper ikke at gå ind med den indstilling, at man ikke kan samarbejde med ham. Læs eventuelt:  http://www.statsforvaltningen.dk/sfdocs/Publikationer/Pjecer/Når_samarbejdet_er_svært.pdf

Jeg ville vente med at tage en beslutning vedrørende forældremyndighed til senere. Du kommer som bopælsforældre alligevel til at tage flere beslutninger vedrørende barnet. Jeg er enig i, det absolut ikke sender et godt signal til faderen. Selvom du siger det ikke kommer til at få indflydelse på hans adgang til barnet, så er det ikke et godt signal, slet ikke når i ikke tidligere har samarbejdet godt. 

Igen, vi kender jo ikke hele historien, men jeg vil nu altid prøve at advokere samarbejde. 

Jeg prøver virkelig. Håber kun at vores samarbejde kan blive godt. Vi har aldrig været gode til at kommunikere. Han tænker noget og forventer jeg ved hvad. Ville rigtig gerne men det kan jeg dog ikke  

hvis det stod til mig skulle tingene se anderledes ud end nu. Men det svært når han kun modarbejder og ikke kan se det ikke skal være til hans, men barnets fordel. 

Der er mange ting der slet ikke er skrevet i dette. Ville bare høre om hvordan det var med forældremyndigheden så jeg var lidt med i hvad der kommer til at vente mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.