Dagplejer holder mit barn som gidsel....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. september 2014

Anonym trådstarter

Nystart skriver:

Meeeen de kender jo sikkert ikke grunden... tænker jeg...

men er DP leder ikke til at snakke med ville jeg gå op til den næste i række...

Hvem er det?

Undskyld min uvidenhed

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2014

Julemusen

Anonym skriver:

Er det? Jeg vidste ikke jeg kunne kræve det, for ja sgu vi betaler i dyre domme for den pasning

Så vil jeg kontakte pladsanvisningen

Tak

Ja en børnehave plads er 800 kr billigere end en dagplejeplads i vores kommune. Derudover er nomeringen for børn pr ansat jo højre i børnehaven, så det er billigere for kommunen med tomme pladser her end dagpleje pladsen som står tom. Ring der ind og udtryk din bekymring for at hun ikke stimuleres nok og mangler kontakt til jævnaldrende børn. Sig at du vil have hende i børnehaven fra 1. Oktober, da du ved at de har plads. Så burde de ikke sige mere til det.

Anmeld

3. september 2014

Anonym trådstarter

Kitty-Katten skriver:

Ja en børnehave plads er 800 kr billigere end en dagplejeplads i vores kommune. Derudover er nomeringen for børn pr ansat jo højre i børnehaven, så det er billigere for kommunen med tomme pladser her end dagpleje pladsen som står tom. Ring der ind og udtryk din bekymring for at hun ikke stimuleres nok og mangler kontakt til jævnaldrende børn. Sig at du vil have hende i børnehaven fra 1. Oktober, da du ved at de har plads. Så burde de ikke sige mere til det.

Helledusseda

Hvis det virkelig kan blive sådan så vil vi bare blive så glade, jeg sidder helt med tårer i øjnene

1000 mange tak for dit råd, og alle jer andre også

Jeg elsker den her side

Anmeld

3. september 2014

Anonym trådstarter

Nu har jeg noget at arbejde videre med, 1000 tak allesammen i er kanon

Jeg vil jo bare det der er bedst for min datter

Anmeld

3. september 2014

LinLin

Anonym skriver:

Hun står som nr to på ventelisten men børnehaven har tomme pladser nu, flere tomme pladser pga skolestart

Har du et råd om hvad jeg evt kan gøre?

Du får jo besked når der er plads og så bliver hun meldt ud af dp samtidig....

Her starter børn i bhv den 1. i måneden før de bliver 3 år. Så min søn der er fra september startede i bhv 1. August.

Anmeld

3. september 2014

Bshizzle

Min søn startede i BH her den 1 August, og han blir altså først 3 år den 5 Oktober.. 

Dette er normalt i min kommune at de starter de mdr før! 

Anmeld

3. september 2014

EAF

Pågrund af flytning til en anden kommune sidst på året 2012 i december startede vores dreng i børnehave, selvom han først fyldte 3 år i januar. Men den sidste måned kunne ikke betale sig og han var ældst, de to andre skulle fortsætte et års tid i dp. Men det passede heldigvis også fint i og med at dp fik et sæt tvillinger ind og så var hun jo booket igen. Om det havde set anderledes ud hvis vi ikke var flyttet til ny kommune og der ikke var plads i den inst. vi ville have ved første møde såeh ja... de to andre var der ventelister på. 

Lyder bare mærkeligt..  Håber du finder ud af en løsning. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.