Nu ved jeg ikke, hvilket studie det er, og hvor mange ugentlige timer I har sammen. Selv går jeg på universitetet med 10-12 ugentlige timer, og hvis det også er tilfældet for dig, ville jeg ikke give tage med. Hvis du derimod har en fuld arbejdesuge ville jeg overveje det, men nok stadig ende med at blive hjemme
Jeg er 26, og føler mig for gammel til at ligge i druk og soveposer i fællessovesal flere dage i træk. Desuden er det ikke min ambition at blive tøse-hæng-ud-sammen-venner med en masse nye på mit studie, da jeg reelt set ikke har tid til at opretholde nye venskaber uden at forsømme de andre ting i mit liv - og jeg har ikke engang barn endnu, så det må være endnu værre for dig
Det kommer jo i bund og grund bare an på, hvad du vil have ud af det - vil du rystes sammen, så du får en masse venner, du kan gå i byen med ved siden af studiet (noget siger mig, at du ikke er til den slags) eller vil du bare have en, du kan snakke lidt med i pausen? Min erfaring er, at hvis man gider kan man altid sniksnakke med sidemanden, selvom man ikke har været med på studieturen.
Du siger selv, at du nok bare vil være mut og have hjemve på turen, og hvis du i forvejen ikke rigtig gider med, vil det også afspejle sig i din opførsel og hvor meget engangement du lægger for dagen - i så fald tror jeg, at du vil give et meget bedre indtryk af, hvem du er, hvis du bliver hjemme og i stedet bare er dig selv i klassen
Anmeld