chokeret + møde i børnehaven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. september 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Aisha skriver:

Musforståelse :p kunne ikke lade være med at smile af din søde stavning : )

Haha - jeg fik da også lige et smil på læben

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Natteravnen skriver:

Jeg satte spørgsmålstegn ved det og stillede undrende spørgsmål til stuemøder, gik til min leder og sørgede for jeg i det mindste ikke faldt ind under den kultur på stedet og snakkede med en anden kollega som var ny som jeg hvad hun oplevede - det var et vikariat så det var begrænset hvad jeg kunne stille op mod en så indgroet kultur - men jeg lod vide at jeg ikke var enig og at de var blevet observeret. Måske derfor jeg ikke fik den faste stilling, da der blev slået en op. Hvem ved. Et af de steder hvor man går hjem med ondt i maven og møder ind med ondt i maven. Nu er de flyttet i helt nye lokaler, en ny leder men ved ikke om personalet er de samme. Det er efterhånden 2 år siden jeg var i den "gamle" udgave af inst. 

Jeg var bare nysgerrig, da jeg er pædagogstuderende og min oplevelse er at det kan være rigtig svært at lave om på institutionskulturen.

Anmeld

4. september 2014

Mor til Frederic og Freya

lotchen skriver:

Det løb simpelthen koldt ned ad ryggen, da jeg læste det der. Godt I skiftede!!

Ja det er vi også..

Han's uheld stoppede fra første dag i den nye bh, en langt mindre bh og hvor de bare har hjulpet og støttet ham hele vejen. Vi fik en dreng der voksede på alle punkter.

Anmeld

4. september 2014

mor:) skriver:

Jeg er i chok over at der er institutioner hvor sådan en adfærd tilsyneladende må være blevet normen, siden alle de ansatte må have accepteret den.

Er dine observationer af stedet blevet givet videre til pædagogisk konsulent? 

Til ts: fortæl hvad din dreng har fortalt. Det er vigtigt i kommer i dialog omkring det uanset om det er sandt eller ej. 

Sagde det til leder'n dernede, i samme ombæring hvor jeg fortalte at han blev flyttet..

Det er en pige præget bh med dukker - legekøkkener mm. der må ikke løbes indenfor - der må ikke hoppes ned fra ting og man må ikke være udenfor uden en voksen..

Samme tid hvor vores flyttede, var der 2 drenge der flyttede med. Alle 3 drenge startede i den 'nye' bh på samme dag..

Leder'n fra den bh er senere blevet sendt hjem med en taxa og en besked om ikke at komme tilbage, Bestyrelsen havde bestilt den taxa. Og sikke en forandring, kan se pædagog'erne har fået mere glæde i ansigtet og mere har overskud...

Anmeld

4. september 2014

Natteravnen skriver:

Det var godt nok uhyggeligt at læse, er desværre ikke dybt overrasket, har selv set mine stykker (som ansat pædagog)  hvor jeg bare har tænkt at det her sted burde ryddes og personalet (sjældent alle, men mange) burde få sparket og ikke have med børn/unge/voksne mennesker at gøre men arbejde med papkasser eller elastikker da de så ikke kunne gøre nogen ondt undervejs!  

For nogle mdr siden bestilte bestyrelsen en taxa til bh og lederen fik ordre på at ikke at vise sig igen..

Bare alt for sent. Tror frederic nåede at få 1½ år i den nye bh og ved at 9 børn flygtede fra den gammle bh.. 3 af dem på samme dag som vores søn..

Anmeld

9. september 2014

Frk. Jensen

Kan se på tråden at i har talt med børnehaven om episoden. Godt i gjorde det. Du nævner at din søn er sensitiv. Er du på facebook så prøv at søg på orkide børn særlig sensitive HSP. Det er en lukket side for familier med sensitive børn og fagpersoner og andre interesserede. De er super gode til at hjælpe og give råd.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.