chokeret + møde i børnehaven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.124 visninger
25 svar
17 synes godt om
2. september 2014

monzemussen

Det skal lige siges at jeg i forvejen har et møde med børnehaven i dag.

Sagen er den. Christian kom hjem igår og fortalte at han er blevet råbt og slået af en pædagog i børnehaven igår...

Jeg er så rystet..
Han var meget detaljeret og jeg har spurgt indtil det igen og igen.

Jeg konfontrere børnehaven med det til det i forvejen planlagte møde. Jeg ved snart ikke hvad der er værst at det passer? Eller hvis det ikke er sandt? For hvad kan han så sige om mig nede i børnehaven?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Hvor gammel er han?? Har han fortalt den slags ting før osv??

Hvis thea kom hjem og fortalte om sådan en oplevelse, ville jeg uden tvivl tror på hende. 1 fordi hun simpelhen ik ka finde ud af at lyve, uden det ka ses på hende. 2 fordi hun aldrig før har fortalt en sådan historie. Håber det gav mening?

Thea har en veninder der bare har den vildeste fantasi og ka fortælle de vildeste historie, meget overbevisende, så hvis det var hende der kom og fortalte om sådan en oplevelse ville jeg være mere i tvivl. 

Dog ville jeg under alle omstændigheder tage det op i børnehaven!! Vh stine

Anmeld

2. september 2014

monzemussen

Han er 4 år.
Han er selv blevet slået af far, men det er snart tæt på 1 år siden vi flygtede og det skete kun en gang.

Han plejer ikke umiddelbart at lyve. Jeg brugte meget tid på at forklare ham at det var vigtigt at jan fortalte hvad der rigtig skete. Historien var hele tiden den samme

Anmeld

2. september 2014

LilleLene

monzemussen skriver:

Sagen er den. Christian kom hjem igår og fortalte at han er blevet råbt og slået af en pædagog i børnehaven igår...

Jeg er så rystet..

Jeg konfontrere børnehaven med det til det i forvejen planlagte møde. Jeg ved snart ikke hvad der er værst at det passer? Eller hvis det ikke er sandt? For hvad kan han så sige om mig nede i børnehaven?

kæmpe

håber det hele har været en stor misforståelse

Anmeld

2. september 2014

Nystart

Åhh stakkels lille mand...

Han kan ikke mene at det at slå, evt kan være hvor der har været en konflikt hvor de er blevet nød til at tag ved barnet evt arm? 

Må indrømme at jeg synes det er forkasteligt at stedet ikke selv har sagt hvis der har været en episode..

Anmeld

2. september 2014

LinLin

Håber han har misforstået noget!

Jeg har selv stået som pædagogen der blev anklaget for noget meget alvorligt uden at have gjort noget!  (Det var en dreng på 4 1/2 år)

Men jeg synes selvfølgelig du skal sige det til mødet og så se om der ikke en (forhåbentligt) er en god forklaring!

Anmeld

2. september 2014

Fru Hansen

Nu kan jeg jo ikke tage stilling til lige netop dit barn. Selv om barnet ikke plejer at lyve, kan det jo ikke udelukkes at det er en historie denne gang. En gang skal jo  være den første;-)
Men noget ganske andet er at barnet jo også kan være blevet slået ved et uheld, eller selv har fejltolket en hændelse f.eks. i en vild leg, eller en pædagog der fortæller noget med store armbevægelser.
Herhjemme oplevede vi det at vores ene datter var overtræt efter en fødselsdag og ikke ville sove. Idet min mand lægger hende i sengen rammer hun hovedgærdet og troede at min mand havde slået hende. Min mand kunne aldrig drømme om at slå og jeg ved slet ikke hvorfor hun kunne tro sådan, andet end at han var tæt på da det gjorde ondt og at de jo lige havde haft en konflikt.

Jeg håber du vil give en update når du har været til møde.

Anmeld

2. september 2014

Troldemommi

Hvis det virkelig er sket, er der så ikke nogen der har set det ske?

Monica

Anmeld

2. september 2014

Mor til Frederic og Freya

monzemussen skriver:

Jeg er så rystet..

Lyt og stol på dit barn.

Hellere reagere hver gang og at der er falsk alarm, end at du ikke tror/reagere på ham og der så er noget..

Jeg så den første uge med frederic i bh en pædagog skubbe et barn ned fra en 'vosken stol' - uden at barnet fik mulighed for at slev at hoppe ned.

Har hørt børn blive råbt ad - kaldt navne - skældt ud osv. Han var renlig inden han startede i bh, men han var så utryg og bange at han tissede i bukserne flere gange om dagen - uden at pædagogerne ville hjælpe ham med tøj skift / gjorde som om de ikke havde set det og han turde ikke spørge om hjælp i frygt for også at blive råbt ad...

Vi skiftede bh...

Stol på din mave fornemmelse og forklar dem hvordan landet ligger.  

Anmeld

2. september 2014

klmf

Mor til Frederic og Freya skriver:

Lyt og stol på dit barn.

Hellere reagere hver gang og at der er falsk alarm, end at du ikke tror/reagere på ham og der så er noget..

Jeg så den første uge med frederic i bh en pædagog skubbe et barn ned fra en 'vosken stol' - uden at barnet fik mulighed for at slev at hoppe ned.

Har hørt børn blive råbt ad - kaldt navne - skældt ud osv. Han var renlig inden han startede i bh, men han var så utryg og bange at han tissede i bukserne flere gange om dagen - uden at pædagogerne ville hjælpe ham med tøj skift / gjorde som om de ikke havde set det og han turde ikke spørge om hjælp i frygt for også at blive råbt ad...

Vi skiftede bh...

Stol på din mave fornemmelse og forklar dem hvordan landet ligger.  

Det løb simpelthen koldt ned ad ryggen, da jeg læste det der. Godt I skiftede!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.