Meget brug for hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. september 2014

Anonym trådstarter

Sitrani skriver:

Det var da frygteligt for jer! Ved du slet ikke hvorfor?

Jeg vil mene at du sagtens kan gøre noget. Tror ikke folk kan rørende andre sådan der, og man så bare står tilbage, uden at nogen kan gøre noget. Altså slette ham fra adressen, sørge for du får børnepenge osv.

Men ja som andre skriver så kontakt kommunen, statsforvaltningen og boligselskabet.

Håber du finder ud af det..

Han har en dum fortid med stoffer (mest hash og også hash handel) osv. Jeg ved han er i sit "gamle kvarter" da jeg idag har modtaget et brev om at der er blevet tanket fra en Statoil i hans barndomsby, uden at der er betalt Så... Men HVOR han er ved jeg ikke da jeg ikke kender hans gamle "venner" .men jeg ved han gør det for at ryge hash og leve uden "ansvar" for en tid. Han har gjort det før, "mildere" , hvor der ikke har været tyveri osv indblandet og heller ikke uden kontakt ...... Så. Ja .. Hvis det ikke var fordi der kan gå op til 1 år imellem , så ville jeg tro det var hashen, så det kan kun være noget psykisk , en gang afhængig, altid afhængig? Måske.... Men han har også haft fået mange diagnoser inde for psykiatrien, hvor ingen af dem er blevet fulgt op på eller prøvet behandlet. En af de "slemme" er skizofreni med noget psykose indeover når han tager stoffer bla. ..... Så tænker faktisk det er det der spiller ind... Han er nemlig 2 personer i alt det her.... Han er verdens bedste mand og far, og går virkelig op i vores liv, og pludselig, så kan han gøre sådan her .

Når, det blev lidt langt.. Jeg har sat mine forældre med på sagen og så får vi fundet en løsning forhåbentlig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2014

Sitrani

Anonym skriver:

Han har en dum fortid med stoffer (mest hash og også hash handel) osv. Jeg ved han er i sit "gamle kvarter" da jeg idag har modtaget et brev om at der er blevet tanket fra en Statoil i hans barndomsby, uden at der er betalt Så... Men HVOR han er ved jeg ikke da jeg ikke kender hans gamle "venner" .men jeg ved han gør det for at ryge hash og leve uden "ansvar" for en tid. Han har gjort det før, "mildere" , hvor der ikke har været tyveri osv indblandet og heller ikke uden kontakt ...... Så. Ja .. Hvis det ikke var fordi der kan gå op til 1 år imellem , så ville jeg tro det var hashen, så det kan kun være noget psykisk , en gang afhængig, altid afhængig? Måske.... Men han har også haft fået mange diagnoser inde for psykiatrien, hvor ingen af dem er blevet fulgt op på eller prøvet behandlet. En af de "slemme" er skizofreni med noget psykose indeover når han tager stoffer bla. ..... Så tænker faktisk det er det der spiller ind... Han er nemlig 2 personer i alt det her.... Han er verdens bedste mand og far, og går virkelig op i vores liv, og pludselig, så kan han gøre sådan her .

Når, det blev lidt langt.. Jeg har sat mine forældre med på sagen og så får vi fundet en løsning forhåbentlig

Ej der lyder ikke rart... men hvor er du dog et stort og rummelig menneske, når du "tillader" sådan en opførsel... jeg mener, det virker til at du er ret forstående, især fordi han har gjort det før,  bare mildere.... men håber da han indser sit ansvar og kommer hjem igen... Hvis du altså vil have ham hjem igen...

Anmeld

2. september 2014

Anonym trådstarter

Sitrani skriver:

Ej der lyder ikke rart... men hvor er du dog et stort og rummelig menneske, når du "tillader" sådan en opførsel... jeg mener, det virker til at du er ret forstående, især fordi han har gjort det før,  bare mildere.... men håber da han indser sit ansvar og kommer hjem igen... Hvis du altså vil have ham hjem igen...

Desværre så vil jeg hellere kalde mig naiv. Han er psykisk syg og jeg har hele tiden troet at jeg kunne "redde" ham... Men det er bare svært med 2 små børn, og selvom han altid har indvilliget og gjort forsøg, så har det være lange ventetider, dårlig behandling, forkert medicin osv osv osv, der til sidst har sat en stopper for det, og så når ja, så går det nok nu har han fået det bedre, men der går måske et halvt til et helt år, så har han det altså ikke bedre mere, og det er desværre noget han ikke siger til mig selvom jeg selvfølgelig kan mærke en lille ændring ved ham, og så bum, så går det galt fra den ene dag til den anden. Denne gang er så den sidste. Jeg har søgt seperation som er det eneste jeg lige har kunne gøre "selv" og så håber jeg at resten kan ordnes med kommunen osv, så jeg håber  Når han kommer hjem så vil han ikke flytte og han vil aldrig gøre det mere og han ændre sig osv osv, og han mener det virkelig, men kun indtil hans hovede  fortæller ham noget andet 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.