Sitrani skriver:
Det var da frygteligt for jer! Ved du slet ikke hvorfor?
Jeg vil mene at du sagtens kan gøre noget. Tror ikke folk kan rørende andre sådan der, og man så bare står tilbage, uden at nogen kan gøre noget. Altså slette ham fra adressen, sørge for du får børnepenge osv.
Men ja som andre skriver så kontakt kommunen, statsforvaltningen og boligselskabet.
Håber du finder ud af det..
Han har en dum fortid med stoffer (mest hash og også hash handel) osv. Jeg ved han er i sit "gamle kvarter" da jeg idag har modtaget et brev om at der er blevet tanket fra en Statoil i hans barndomsby, uden at der er betalt Så... Men HVOR han er ved jeg ikke da jeg ikke kender hans gamle "venner" .men jeg ved han gør det for at ryge hash og leve uden "ansvar" for en tid. Han har gjort det før, "mildere" , hvor der ikke har været tyveri osv indblandet og heller ikke uden kontakt ...... Så. Ja .. Hvis det ikke var fordi der kan gå op til 1 år imellem , så ville jeg tro det var hashen, så det kan kun være noget psykisk , en gang afhængig, altid afhængig? Måske.... Men han har også haft fået mange diagnoser inde for psykiatrien, hvor ingen af dem er blevet fulgt op på eller prøvet behandlet. En af de "slemme" er skizofreni med noget psykose indeover når han tager stoffer bla. ..... Så tænker faktisk det er det der spiller ind... Han er nemlig 2 personer i alt det her.... Han er verdens bedste mand og far, og går virkelig op i vores liv, og pludselig, så kan han gøre sådan her .
Når, det blev lidt langt.. Jeg har sat mine forældre med på sagen og så får vi fundet en løsning forhåbentlig
Anmeld