Anonym skriver:
Vi har ikke fælles lån ... Vi står bare begge på lejekontrakten til vores lejlighed?
Statsforvaltnignen har da ikke noget med økonomi at gøre, eller? Mit problem er jo hans adresse skal flyttes før jeg kan søge enlig økonomisk støtte ... Og i og med jeg ikke kan komme i kontakt med ham, så kan jeg ligesom ikke få ham til at flytte den (og desuden så tror jeg ikke jeg KAN få ham til det.. Så det er også et problem, han VIL nemlig ikke flytte fra os, men når han ingen penge får fordi han ikke møder op på kommunen, eller måske hæver hans løn, hvem ved, og han ikke ER her og ikke betaler vores regninger, og jeg desuden har søgt seperation, hvad så???) OG HAN HAR TAGET MIN BIL..... Den er så meldt stjålet, for manden har ikke noget kørekort 
Ved godt det ikke som sådan har noget med spørgsmålet su stillede først, at gøre, men jeg er nødt til at forstå det hele rigtigt:
Han har taget DIN bil (stjålet den) har ikke noget kørekort, har ikke ladet høre fra sig i 8 dage og har forladt to børn og kæreste, (stakkels jer)?
jeg ved ikke hvad du kan gøre andet end at kime kommune og statsamtet ned for at få svar og evt ringe til boligselskabet og få ham slettet fra adressen (jeg har gjort det engang før, med begrundelsen om at han ikke ville flytte den selv, hvilket de godtog) derefter ringede jeg til kommunen og meldte ham flyttet i folkeregisteret (med ukendt adresse)
jeg ved ikke hvor gammel han er og om det er en midtlivskrise der er under opsejling, med gud hvor er han dog en klap hat (mildt sagt)
hatten af for din rolighed og dit overblik.
det virker til at i klarer jer meget bedre uden ham 

Anmeld