Meget brug for hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. september 2014

Clisolka

bøllen skriver:

Du kan ringe på kommunen og sige at din mand er fraflyttet jeres adresse men at han ikke har lavet adresse ændring . De kan gøre et eller andet fik desværre ikke fat i hvad. 

Jep, det prøvede jeg for et par år tilbage med en ex, som absolut ikke kunne finde ud af, at flytte hans adresse 

Jeg kontaktede kommunen og oplyste som det var - at han ikke boede på min adr. længere. Jeg fik et papir som jeg skulle underskrive, at han ikke boede længere hos mig og vupti, så var han fjernet fra adressen.

Ret belastende at få post til en mand man ikke ønsker kontakt med pga. vold 6-12 måneder efter vi gik fra hinanden... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2014

Anonym trådstarter

Clisolka skriver:

Jep, det prøvede jeg for et par år tilbage med en ex, som absolut ikke kunne finde ud af, at flytte hans adresse 

Jeg kontaktede kommunen og oplyste som det var - at han ikke boede på min adr. længere. Jeg fik et papir som jeg skulle underskrive, at han ikke boede længere hos mig og vupti, så var han fjernet fra adressen.

Ret belastende at få post til en mand man ikke ønsker kontakt med pga. vold 6-12 måneder efter vi gik fra hinanden... 

Hvordan så når han står på lejekontrakten?? (det er dog mit opskrivningsnummer) ....

Anmeld

1. september 2014

bøllen

Clisolka skriver:

Nemlig , nåede bare ikke så langt. 

Anmeld

1. september 2014

Flødebollen

Anonym skriver:

Hvordan så når han står på lejekontrakten?? (det er dog mit opskrivningsnummer) ....

Kontakt boligforeningen - de kan rådgive dig mht den problemstilling 

Anmeld

2. september 2014

Newsence

Du skal kontakte statsforvaltningen hvis I har fælles lån osv for dem skal han være med til at betale ) hvis begge står på kontrakten ) derudover hvis han er flyttet skal han ikke betale til bolig strøm inst. Osv men han skal betale børnepenge... Så ring til sf og forklar dem du står i problemer grundet han er flyttet men ikke flyttet...
Samtidig må du jo sige at du ikke kan få kontakt med ham og ikke aner hvor han er så det nytter ikke at sende breve til dig... Stakkels børn at de ikke aner hvor deres far er eller hvornår de ser ham igen....

Held og lykke

Anmeld

2. september 2014

Anonym trådstarter

Du skal kontakte statsforvaltningen hvis I har fælles lån osv for dem skal han være med til at betale ) hvis begge står på kontrakten ) derudover hvis han er flyttet skal han ikke betale til bolig strøm inst. Osv men han skal betale børnepenge... Så ring til sf og forklar dem du står i problemer grundet han er flyttet men ikke flyttet...
Samtidig må du jo sige at du ikke kan få kontakt med ham og ikke aner hvor han er så det nytter ikke at sende breve til dig... Stakkels børn at de ikke aner hvor deres far er eller hvornår de ser ham igen....

Held og lykke

Vi har ikke fælles lån ... Vi står bare begge på lejekontrakten til vores lejlighed? 

Statsforvaltnignen har da ikke noget med økonomi at gøre, eller? Mit problem er jo hans adresse skal flyttes før jeg kan søge enlig økonomisk støtte ... Og i og med jeg ikke kan komme i kontakt med ham, så kan jeg ligesom ikke få ham til at flytte den (og desuden så tror jeg ikke jeg KAN få ham til det.. Så det er også et problem, han VIL nemlig ikke flytte fra os, men når han ingen penge får fordi han ikke møder op på kommunen, eller måske hæver hans løn, hvem ved, og han ikke ER her og ikke betaler vores regninger, og jeg desuden har søgt seperation, hvad så???) OG HAN HAR TAGET MIN BIL..... Den er så meldt stjålet, for manden har ikke noget kørekort 

Anmeld

2. september 2014

Newsence

Anonym skriver:

Vi har ikke fælles lån ... Vi står bare begge på lejekontrakten til vores lejlighed? 

Statsforvaltnignen har da ikke noget med økonomi at gøre, eller? Mit problem er jo hans adresse skal flyttes før jeg kan søge enlig økonomisk støtte ... Og i og med jeg ikke kan komme i kontakt med ham, så kan jeg ligesom ikke få ham til at flytte den (og desuden så tror jeg ikke jeg KAN få ham til det.. Så det er også et problem, han VIL nemlig ikke flytte fra os, men når han ingen penge får fordi han ikke møder op på kommunen, eller måske hæver hans løn, hvem ved, og han ikke ER her og ikke betaler vores regninger, og jeg desuden har søgt seperation, hvad så???) OG HAN HAR TAGET MIN BIL..... Den er så meldt stjålet, for manden har ikke noget kørekort 

Statsforvaltningen har noget at gøre med at han skal betale børnepenge til dig til den første så får du da lidt....
Og betaler han ikke så lægger kommunen ud... Men de kan også hjælpe dig med hvad du skal gøre... Så fat i kommune Statsforvaltning og boligselskab...

Det er ulovligt at han flytter uden adresse flytning men han har vidst lidt tid til det men de faktiske regler kender jeg ikke

Anmeld

2. september 2014

Mimic

Anonym skriver:

Ved godt det ikke som sådan har noget med spørgsmålet su stillede først, at gøre, men jeg er nødt til at forstå det hele rigtigt:

Han har taget DIN bil (stjålet den) har ikke noget kørekort, har ikke ladet høre fra sig i 8 dage og har forladt to børn og kæreste, (stakkels jer)?

jeg ved ikke hvad du kan gøre andet end at kime kommune og statsamtet ned for at få svar og evt ringe til boligselskabet og få ham slettet fra adressen (jeg har gjort det engang før, med begrundelsen om at han ikke ville flytte den selv, hvilket de godtog) derefter ringede jeg til kommunen og meldte ham flyttet i folkeregisteret (med ukendt adresse)

jeg ved ikke hvor gammel han er og om det er en midtlivskrise der er under opsejling, med gud hvor er han dog en klap hat (mildt sagt)

hatten af for din rolighed og dit overblik.

det virker til at i klarer jer meget bedre uden ham

Anmeld

2. september 2014

Sitrani

Anonym skriver:

Jeg står i den situation at min mand er "skredet" og cuttet alt kontakt. Det er nu 8 dage siden. Jeg står tilbage med 2 børn . 

Problmet er at min man er i praktik (han er på kh) og er nu blevet opsagt der.

hvad gør jeg hvis han ingen penge får til d. 1? Eller han måske vælger at hæve pengene istedet for at betale vores regninger? 

Jeg har søgt seperation. Men jeg kan ikke flytte hans adresse, det er noget kun han kan, ergo ville jeg ikke kunne få noget som helst økonomisk hjælp til d. 1...

hvad fanden gør man?!! 

Det var da frygteligt for jer! Ved du slet ikke hvorfor?

Jeg vil mene at du sagtens kan gøre noget. Tror ikke folk kan rørende andre sådan der, og man så bare står tilbage, uden at nogen kan gøre noget. Altså slette ham fra adressen, sørge for du får børnepenge osv.

Men ja som andre skriver så kontakt kommunen, statsforvaltningen og boligselskabet.

Håber du finder ud af det..

Anmeld

2. september 2014

Anonym trådstarter

Mimic skriver:

Ved godt det ikke som sådan har noget med spørgsmålet su stillede først, at gøre, men jeg er nødt til at forstå det hele rigtigt:

Han har taget DIN bil (stjålet den) har ikke noget kørekort, har ikke ladet høre fra sig i 8 dage og har forladt to børn og kæreste, (stakkels jer)?

jeg ved ikke hvad du kan gøre andet end at kime kommune og statsamtet ned for at få svar og evt ringe til boligselskabet og få ham slettet fra adressen (jeg har gjort det engang før, med begrundelsen om at han ikke ville flytte den selv, hvilket de godtog) derefter ringede jeg til kommunen og meldte ham flyttet i folkeregisteret (med ukendt adresse)

jeg ved ikke hvor gammel han er og om det er en midtlivskrise der er under opsejling, med gud hvor er han dog en klap hat (mildt sagt)

hatten af for din rolighed og dit overblik.

det virker til at i klarer jer meget bedre uden ham

Han har en dum fortid med stoffer (mest hash og også hash handel) osv. Jeg ved han er i sit "gamle kvarter" da jeg idag har modtaget et brev om at der er blevet tanket fra en Statoil i hans barndomsby, uden at der er betalt  Så... Men HVOR han er ved jeg ikke da jeg ikke kender hans gamle "venner" .men jeg ved han gør det for at ryge hash og leve uden "ansvar" for en tid. Han har gjort det før, "mildere" , hvor der ikke har været tyveri osv indblandet og heller ikke uden kontakt ...... Så. Ja .. Hvis det ikke var fordi der kan gå op til 1 år imellem , så ville jeg tro det var hashen, så det kan kun være noget psykisk , en gang afhængig, altid afhængig? Måske.... Men han har også haft fået mange diagnoser inde for psykiatrien, hvor ingen af dem er blevet fulgt op på eller prøvet behandlet. En af de "slemme" er skizofreni med noget psykose indeover når han tager stoffer bla. ..... Så tænker faktisk det er det der spiller ind... Han er nemlig 2 personer i alt det her.... Han er verdens bedste mand og far, og går virkelig op i vores liv, og pludselig, så kan han gøre sådan her . 

Når, det blev lidt langt.. Jeg har sat mine forældre med på sagen og så får vi fundet en løsning forhåbentlig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.