Meget brug for hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.575 visninger
22 svar
3 synes godt om
1. september 2014

Anonym trådstarter

Jeg står i den situation at min mand er "skredet" og cuttet alt kontakt. Det er nu 8 dage siden. Jeg står tilbage med 2 børn . 

Problmet er at min man er i praktik (han er på kh) og er nu blevet opsagt der.

hvad gør jeg hvis han ingen penge får til d. 1? Eller han måske vælger at hæve pengene istedet for at betale vores regninger? 

Jeg har søgt seperation. Men jeg kan ikke flytte hans adresse, det er noget kun han kan, ergo ville jeg ikke kunne få noget som helst økonomisk hjælp til d. 1...

hvad fanden gør man?!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2014

Mom

Profilbillede for Mom
Jeg tror du bliver nødt til at kontakte kommunen og statsforvaltningen. De må kunne vejlede dig bedst.

Anmeld

1. september 2014

Mimic

Anonym skriver:

Jeg står i den situation at min mand er "skredet" og cuttet alt kontakt. Det er nu 8 dage siden. Jeg står tilbage med 2 børn . 

hvad gør jeg hvis han ingen penge får til d. 1? Eller han måske vælger at hæve pengene istedet for at betale vores regninger? 

Jeg har søgt seperation. Men jeg kan ikke flytte hans adresse, det er noget kun han kan, ergo ville jeg ikke kunne få noget som helst økonomisk hjælp til d. 1...

hvad fanden gør man?!! 

kan du ikke sætte hans ting udenfor og kontakte kommunen og sige at han er flyttet pludseligt??

Anmeld

1. september 2014

Jj1709

Anonym skriver:

hvad fanden gør man?!! 

Du kan ringe til folkereg. Du siger bare at han er flyttet for noget tid siden, men at han ikke har flyttet sin adr, og at du altså ikk gider have den til at være hos dig længere.. De har mulighed for at pålægge ham at flytte den, eller så flytter de den og gør ham "adresseløs" 

Anmeld

1. september 2014

Anonym trådstarter

Jj1709 skriver:

Du kan ringe til folkereg. Du siger bare at han er flyttet for noget tid siden, men at han ikke har flyttet sin adr, og at du altså ikk gider have den til at være hos dig længere.. De har mulighed for at pålægge ham at flytte den, eller så flytter de den og gør ham "adresseløs" 

Tænker bare, kan man virkelig det? Så ville alle "sure kærester" jo bare kunne ringe og få smidt partneren ud eller sådan? 

Anmeld

1. september 2014

Jj1709

Anonym skriver:

Tænker bare, kan man virkelig det? Så ville alle "sure kærester" jo bare kunne ringe og få smidt partneren ud eller sådan? 

Ja det kan man, jeg kunne ihvertfald.. 

Tja, men det er jo ikke bare noget man gør fordi man lige er uvenner 

Anmeld

1. september 2014

LinLin

Jj1709 skriver:

Det håber jeg godt nok ikke man bare kan

Anmeld

1. september 2014

bøllen

Anonym skriver:

hvad fanden gør man?!! 

Du kan ringe på kommunen og sige at din mand er fraflyttet jeres adresse men at han ikke har lavet adresse ændring . De kan gøre et eller andet fik desværre ikke fat i hvad. 

Anmeld

1. september 2014

bøllen

LinLin skriver:

Det håber jeg godt nok ikke man bare kan

De kan faktisk gøre noget husker desværre ikke hvad . 

Anmeld

1. september 2014

Anonym trådstarter

bøllen skriver:

Du kan ringe på kommunen og sige at din mand er fraflyttet jeres adresse men at han ikke har lavet adresse ændring . De kan gøre et eller andet fik desværre ikke fat i hvad. 

Det håber jeg virkelig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.