Jeg har gået tur med syg barn i barnevogn, hvis det ikke er omgangssyge med opkast men bare lidt feber og snotnæset er det nogle gange dejligt at få lidt frisk luft, uden at skulle yde det store selv, hvis du kender størrelse uden at barnet skal op og i vognen, kan jeg ikke se noget galt i det, vi bor midt i en lille by, og her har de altid elsket en lille tur i vognen, hvor de har kunnet putte eller lige kigge op og snakke. men ja alt efter hvordan du vurdere barnet har det. syntes det er lidt mærkeligt med den totale husarrest når man er syg.
Desuden har jeg været alene med den store og ja apoteket er ikke lige våres nabo og mad og drikke skulle hentes ligeværd. og der er barnevognen da det mes trygge og hyggelige for barnet
kan personligt godt lide luft når jeg er forkølet, (slimhinderne trækker sig lidt sammen) og så ville jeg da også gerne sidde i en hyggelig vogn og blive vugget
tror man kan tænke lidt på hvad man selv kunne have lyst til, hvis det var en selv der var syg og her er det gåtur ja tak uden selv at skulle gå, prøve tøj nej tak ved lidt forkølelse. og selvfølge vende snuden hjem hvis det barnet bliver ked og ikke virker tilpas ved situationen.
Anmeld