Anonym skriver:
Hold nu op hvor er jeg træt af denne side... Tror i virkeligt selv at jeg skal på shopping?? Og ville slæbe mit dødsyge barn med?
Hun hoster og er forkølet, men eller frisk... Bare ikke frisk nok til vuggestue i mine øjne... Havde kig på en jakke ved præcist hvor den hænger så skulle bare ind i butikken og hente den.. Og ja overvejer et par sko til datteren netop fordi hun er glad og fint tilfreds, men i mine øjne er der forskel på at man er snottet hjemme eller snottet i vuggestuen...
jeg mener bare om der er nogle regler omkring dette.. Havde nu også tænkt mig (som jeg skrev) at putte hende i klapvognen med dyne på, og nok når hun alligevel skulle sove middagslur uden for...
Slap nu lidt af, folk svarer jo bare ganske fornuftigt på dit spørgsmål, uden at dømme eller noget... Og der er altså forskel på lige at smutte op i den lokale købmand/supermarked og købe en liter mælk, og så tage ud i byen i flere butikker, hvor der er mange mennesker (især nu hvor der er tilbud) med et sygt barn... Kan godt være du ikke mener det er shopping, men det vil alligevel tage noget tid, og være temmelig hektisk for et lille sygt barn...
Men det er jo dit eget valg, og det er jo kun dig der kan vurdere om din datter er frisk nok til det, og om du har samvittigheden til det (både over for dit arbejde og din datter)...
Anmeld