Termostøvler VS vinterstøvler/sko???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. august 2014

M (:

Hej derude..

Vil lige høre hvad i gør her om vinteren?

Overvejer at købe termostøvlerne fra Danefæ, da jeg har hørt at de skulle være super gode og varme (skulle kunne holde til -26 grader? )

Nå men mit spørgsmål er om det vil være nok at have dem og så et par "almindelig" sko til når vi skal handle, på besøg osv... Og så bare bruge termostøvlerne i BH og VG og til leg udenfor herhjemme?

Sidste år havde min datter både termostøvler (dem fra bilka) og et på vintersko, men hun brugte mest termostøvlerne, da jeg var 100% på at hun ikke fik våde fødder ... Men ja.. ved ikke..

Hvad gør i?

Vi har været til børnenes dag i skoringen i dag, hvor man kan få to par vinterstøvler eller et par vinterstøvler og et par termostøvler for i alt 500 kr. 

Vi har pga. pasform valgt at købe to par vinterstøvler, men så er der jo også altid et tørt par i reserve.  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2014

FamilenStorm

MoarHvidovre skriver:

Ja, kun termostøvler og almindelig sko. Har haft købt måde vinterstøvler og termostøvler, og vinterstøvlerne blev slet ikke brugt.

Det er nemlig lige præcis det jeg kunne frygte lidt..

Anmeld

28. august 2014

FamilenStorm

Dorthe1986 skriver:

Jeg har netop idag købt vinterfodtøj til min søn nemlig i skoringen hvor de har 2 for en. Jeg valgte en klassisk vinterstøvle som vi altid har haft og så et par pæne vinterstøvler, sådan nogle i blå læder med lækkert plys for til sådan lidt pænere brug. Valgte bevidst termostøvlen fra, da vinterstøvlerne aldrig har været et problem uanset vejret. Og ja er bare ikke fan af termostøvler, dårlig pasform osv.

Er det kun idag de har 2 for en?

Anmeld

28. august 2014

M (:

FamilenStorm skriver:

Er det kun idag de har 2 for en?

I dag og resten af weekenden (:

Anmeld

28. august 2014

Kay

vi har lige i dag købt både termo støvler og vinter støvler til børnenes dag i skoringen  

vinter støvler får hun på på de tøre dage, og til og fra vuggestue... og termostøvlerne er som gummi støvler til sjap og sjask hun er to og en rigtig vildbasse så jeg vil hellere havde et ekstra par, især hvis de bliver våde 

Anmeld

28. august 2014

Mama85

FamilenStorm skriver:

Tak for svar

Tænker de jo heller ikke har dem på hele dagen, kun når de er ude at lege.. De vil jo have alm sko til når vi skulle i byen.. Hmm.. Men kan da godt se hvis de skal ud at gå osv..

Det kan være at de ikke skal have dem på hele dagen, men de skal trods alt have dem på i nærmest al slags tærren, så kan de ikke nytte noget at de skal "slæbe" de klodsede termostøvler afsted..i hvertfald ikke for at mor skal spare 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.