Termostøvler VS vinterstøvler/sko???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.645 visninger
25 svar
19 synes godt om
28. august 2014

FamilenStorm

Hej derude..

Vil lige høre hvad i gør her om vinteren?

Overvejer at købe termostøvlerne fra Danefæ, da jeg har hørt at de skulle være super gode og varme (skulle kunne holde til -26 grader? )

Nå men mit spørgsmål er om det vil være nok at have dem og så et par "almindelig" sko til når vi skal handle, på besøg osv... Og så bare bruge termostøvlerne i BH og VG og til leg udenfor herhjemme?

Sidste år havde min datter både termostøvler (dem fra bilka) og et på vintersko, men hun brugte mest termostøvlerne, da jeg var 100% på at hun ikke fik våde fødder ... Men ja.. ved ikke..

Hvad gør i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2014

Pikku Myy

FamilenStorm skriver:

Hej derude..

Overvejer at købe termostøvlerne fra Danefæ, da jeg har hørt at de skulle være super gode og varme (skulle kunne holde til -26 grader? )

Nå men mit spørgsmål er om det vil være nok at have dem og så et par "almindelig" sko til når vi skal handle, på besøg osv... Og så bare bruge termostøvlerne i BH og VG og til leg udenfor herhjemme?

Sidste år havde min datter både termostøvler (dem fra bilka) og et på vintersko, men hun brugte mest termostøvlerne, da jeg var 100% på at hun ikke fik våde fødder ... Men ja.. ved ikke..

Hvad gør i?

Jeg ville ikke selv have lyst til at bruge hver dag, hele dagen, i en støvle der ikke sidder ordentligt fast på foden, så her har det altid heddet vinterstøvler.

Min søn har gået i ude-børnehave, hvor de nærmest aldrig er indenfor, og vi har aldrig haft problemer med at vandet trænger igennem vinterstøvlerne.

Anmeld

28. august 2014

Masig

FamilenStorm skriver:

Hej derude..

Hvad gør i?

Vi har foreløbig kun købt termo støvler til Fabian... ved ikke om vi køber alm støvler senere, men lige pt nøjes vi med dem...

Anmeld

28. august 2014

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Vi har kun købt termostøvler

Anmeld

28. august 2014

FamilenStorm

Pikku Myy skriver:

Jeg ville ikke selv have lyst til at bruge hver dag, hele dagen, i en støvle der ikke sidder ordentligt fast på foden, så her har det altid heddet vinterstøvler.

Min søn har gået i ude-børnehave, hvor de nærmest aldrig er indenfor, og vi har aldrig haft problemer med at vandet trænger igennem vinterstøvlerne.

Tak for svar

Tænker de jo heller ikke har dem på hele dagen, kun når de er ude at lege.. De vil jo have alm sko til når vi skulle i byen.. Hmm.. Men kan da godt se hvis de skal ud at gå osv..

Anmeld

28. august 2014

FamilenStorm

Masig skriver:

Vi har foreløbig kun købt termo støvler til Fabian... ved ikke om vi køber alm støvler senere, men lige pt nøjes vi med dem...

Tror måske også vi starter med termo og så ser tiden an.. Tænker evt lige at høre pædagogerne ad, hvad de tænker.. For synes det er mange penge at give 600kr for et par vintersko de måske kun har på en håndfuld gange..

Anmeld

28. august 2014

FamilenStorm

MoarHvidovre skriver:

Vi har kun købt termostøvler

Tænker du at i så nøjes med dem og almindelige sko? for er nemlig min tanke..

Anmeld

28. august 2014

Mama85

Vinterstøvle- ingen tvivl! Når der er tale om en forholdsvis stor klods af et fodtøj er det vigtigt at den sidder ordentligt og det gør termostøvler ikke. 

Anmeld

28. august 2014

L&V

Hvis man køber et par gode vinterstøvler kan de os holde en tør og varm og foden ka ånde og der er en ordentlig pasform hvilket der ikke er i termostøvler. De er fine som supliment men jeg ville aldrig købe dem frem for vinterstøvler

Anmeld

28. august 2014

Masig

FamilenStorm skriver:

Tror måske også vi starter med termo og så ser tiden an.. Tænker evt lige at høre pædagogerne ad, hvad de tænker.. For synes det er mange penge at give 600kr for et par vintersko de måske kun har på en håndfuld gange..

Også min tanke, og i Fabians dagpleje er det alligevel begrænset hvor meget de er ude om vinteren. De er selvfølgelig ude, men max et par timer jo... Og de går ikke særlig meget, da hun bor lidt langt ude, så når de skal nogle steder bliver de smidt i bilen eller cyklen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.