Lidt DUM sladder :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. august 2014

Lisbeth1985

Michella2 skriver:

Det kan da godt være, men derfor skal hun da vel ikke stemples som dårlig mor eller uansvarlig når man ikke kender hele historien, efter min mening 

Det er jo netop pointen.. Risikoen ved at sætte sig selv i søgelyset er,at hun risikerer at få det stempel - uanset om det er berettiget eller ej.. Sådan er legen (desværre)...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2014

PrincessTanja

stjernehimmel skriver:

Ja på papir.....

Det lyder til du ved mere om den sag end vi andre ved? Ikke flabet  ment, er bare nysgerrig.

Anmeld

28. august 2014

Mum33

MortilMogL skriver:

Den her er jeg lige nød til at kommentere - Jeg er selv gravid med nummer 5, jeg ved selvf godt der er forskel på 5 & 8, og jeg skal ikke have flere efter ham her..

Men det er der altså bare nogle der har valgt, jeg kan feks ikke forstå at folk 'kun' for 2 eller 3 børn..
_ og jeg kan ikke se problemet fra andres side af, med hvor mange børn andre har vis de får hvad de skal have og ikke mangler noget!

Desværre er det bare ofte folk, der ofte ikke "magter" det, der får så mange børn. Det er ofte historier med offentlig forsørgelse, aflastning, skilsmisser, forskellige fædre, ingen uddannelse, osv. Det er desværre sjældent de ressourcestærke familier, der står med en kæmpe flok børn .... (I så fald har jeg aldrig set/mødt dem, og jeg arbejder "branchen", så ser en del til forskellige familier).

Anmeld

28. august 2014

Kamilla-m

Desværre er det bare ofte folk, der ofte ikke "magter" det, der får så mange børn. Det er ofte historier med offentlig forsørgelse, aflastning, skilsmisser, forskellige fædre, ingen uddannelse, osv. Det er desværre sjældent de ressourcestærke familier, der står med en kæmpe flok børn .... (I så fald har jeg aldrig set/mødt dem, og jeg arbejder "branchen", så ser en del til forskellige familier).

Mine fem børn har samme far, og min mand har uddannelse og Job - jrg er i gang med uddannelse, vi har ingen aflastning (trods vores ældste har svær adhd) jeg er forresten lige blevet 24, og min mand er 23,  vi har 1års bryllupsdag på søndag i næste uge

Anmeld

28. august 2014

EnGodMor

Lisbeth1985 skriver:

Nu har hun jo selv valgt at deltage i DUM og dermed har hun sat sig selv i mediernes søgelys og i skydlinjen for vores sladder! :-)

Ja, men nu klipper kamera holdet jo en del til og fra, sådan så det ser bedst ud, og er mest interesseret for dem som nu engang gider side og ud det.

Tv er en ting, virkeligheden uden for tv noget andet.

Anmeld

28. august 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
EnGodMor skriver:

Ja, men nu klipper kamera holdet jo en del til og fra, sådan så det ser bedst ud, og er mest interesseret for dem som nu engang gider side og ud det.

Ja det har du helt ret i - men at hun ikke magter at have sine børn på fuld tid er jo ikke noget der er klippet til.

det er det folk kommenterer på og undrer sig over hvorfor man så vælger at få flere. 

Anmeld

28. august 2014

Mamman

Profilbillede for Mamman
Rosa-Sofia skriver:

Kan hun godt være i aflastning hver anden weekend, hvis sagen omkring hende er lukket? Troede da man blev nødt til at have en aktiv sag ved kommunen for at kunne have børn i aflastning??

Der er mange børn der er i aflastning uden at kommunen har en sag kørende mod/på forældrene

Anmeld

28. august 2014

Lisbeth1985

EnGodMor skriver:

Det er man jo,som deltager, også klar over,når man melder sig til programmet.. 

Anmeld

28. august 2014

EnGodMor

Lisbeth1985 skriver:

Det er man jo,som deltager, også klar over,når man melder sig til programmet.. 

Godt for dem

Anmeld

29. august 2014

Tin

Profilbillede for Tin
Abemor skriver:

Hmmm så er det da vist de forkerte du kender;-)

vi har 5 børn, og de har samme far:-) Vi har været sammen i knap 25 år og gift i de 20. Vi har begge faste jobs,min mand fuldtid og jeg 25t/ugeligt. Og er forøvrigt begge uddannet før vi fik børn.

Vi har hus,bil og flere dyr....og jeg ser da os som okay ressource stærke;-)

Kunne jeg med lethed have født,ja så havde vi og så fået et barn eller to mere,men sådan skulle det ikke være desværre, vil trods alt ikke sætte livet på spil.

Synes du skal passe på med at skære alle over en kam,da det er meget langt fra virkeligheden. Men ligesom der findes forældre der ikke magter opgaven med et eller to børn,så findes der da helt sikkert også forældre der ikke magter 5 eller 8.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.