Lidt DUM sladder :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. august 2014

stjernehimmel

MortilMogL skriver:

Ja, der er mange gravide pt
Det dejligt .

Sys dog det er en smugle kedeligt med Camilla nu hvor hun ikke rigtig mangter de seks store.

der har jeg det på samme måde med hannah/melissa... hun skulle tag og tag sit af sit barn først inden hun får endnu et..

men udadtil virker det jo fiiiin fin..... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2014

RosSofi

Kan på INGEN måde sætte mig ind i behovet for at have så mange børn og så er det lige meget om, man er med i reality tv eller ej. Kan slet ikke forstå behovet. 

Anmeld

27. august 2014

Kamilla-m

stjernehimmel skriver:

der har jeg det på samme måde med hannah/melissa... hun skulle tag og tag sit af sit barn først inden hun får endnu et..

Der må jeg så også sige jeg er enig

Anmeld

27. august 2014

Mor til Ella

Tullepoder skriver:

Læste lige på bt at Camilla fra DUM, skal have sit 8. barn

Dejligt for hende og hendes nye kæreste, men synes nu det er lidt crazy.

http://m.bt.dk/film-og-tv/de-unge-moedre-camilla-g ravid-med-sit-ottende-barn

Ja ja, hver sin lyst.

MEN jeg forstår det ikke, og bliver træt bare ved tanken.....

Anmeld

27. august 2014

IngenKoPåIsen

stjernehimmel skriver:

Hannah Melissa har da sit første barn hjemme igen og tager sig af hende?

Anmeld

27. august 2014

TNBC

Malunsesmutti skriver:

Hannah Melissa har da sit første barn hjemme igen og tager sig af hende?

Det er også hvad jeg kan læse mig frem til. Kommunen lykkede sagen efter hun fik hende tilbage.

Anmeld

27. august 2014

Kamilla-m

Rosa-Sofia skriver:

Kan på INGEN måde sætte mig ind i behovet for at have så mange børn og så er det lige meget om, man er med i reality tv eller ej. Kan slet ikke forstå behovet. 

Den her er jeg lige nød til at kommentere - Jeg er selv gravid med nummer 5, jeg ved selvf godt der er forskel på 5 & 8, og jeg skal ikke have flere efter ham her..

Men det er der altså bare nogle der har valgt, jeg kan feks ikke forstå at folk 'kun' for 2 eller 3 børn..
_ og jeg kan ikke se problemet fra andres side af, med hvor mange børn andre har vis de får hvad de skal have og ikke mangler noget!

Anmeld

27. august 2014

TNBC

Rosa-Sofia skriver:

Jeg tror ikke folk sidder og siger; jeg har behov for at have 5, 8 eller 12børn. Det er et ønske, ikke et behov. (jeg ville aldrig at få børn, som et behov, men et ønske, et ønske om at blive mor) 

Og som mortilMogL siger, hvorfor vælger nogen kun at få et barn, eller to.. ??? Hvorfor ikke få et helt fodboldhold? 

Jeg har faktisk hørt en kvinde sige at siden hun var ung, havde hun ønsket at have 12børn(hun havde 10 da hun fortalte det) og men det var ikke behov, men et ønske. 

Anmeld

27. august 2014

StephanieNajim

Rosa-Sofia skriver:

Det var da en unødvendig og provokerende kommentar at komme med

Anmeld

27. august 2014

StephanieNajim

MortilMogL skriver:

Den her er jeg lige nød til at kommentere - Jeg er selv gravid med nummer 5, jeg ved selvf godt der er forskel på 5 & 8, og jeg skal ikke have flere efter ham her..

Men det er der altså bare nogle der har valgt, jeg kan feks ikke forstå at folk 'kun' for 2 eller 3 børn..
_ og jeg kan ikke se problemet fra andres side af, med hvor mange børn andre har vis de får hvad de skal have og ikke mangler noget!

Helt enig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.