Lidt DUM sladder :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. august 2014

stjernehimmel

Malunsesmutti skriver:

Hannah Melissa har da sit første barn hjemme igen og tager sig af hende?

Hmmmm...

barnet er ihvertfald mere i aflastning en ved hende...og det synes jeg er meget sigende... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2014

Michella2

Synes der er rigtig mange der ved en hel masse om Camilla og hendes liv, bare ud fra hvad medierne skriver 

Anmeld

27. august 2014

RosSofi

Hov jeg skrev, hvordan JEG har det helt personligt, og skrev at JEG ikke kan sætte mig ind i behovet for så mange børn. Jeg skrev ikke, at jeg ikke forstår, at ANDRE har nogen andre synspunkter end jeg selv :-) 

Til det må jeg lige knytte nogen kommentarer, det er forskelligt, hvad folk synes er krævende og jeg synes, der er ekstremt meget arbejde relateret til at have børn. Har altid været meget mere den boglige/teoretiske type :-) Og så har jeg bare igen et MEGET stort behov for personlig frihed. Og her er igen tale om MIG.

Anmeld

27. august 2014

MorDk

Ja jeg er altså en af dem som synes det er komplet åndssvagt. Helt ærlig... hun ønsker mere samvær med de børn hun ikke har kunne magte. Istedet for at lægge energi i det så laver hun flere børn. I don't get it. Men det skal jeg jo heller ikke. Det er hendes liv - hendes valg. 

Anmeld

27. august 2014

Lisbeth1985

Synes der er rigtig mange der ved en hel masse om Camilla og hendes liv, bare ud fra hvad medierne skriver 

Nu har hun jo selv valgt at deltage i DUM og dermed har hun sat sig selv i mediernes søgelys og i skydlinjen for vores sladder! :-)

Anmeld

27. august 2014

Michella2

Lisbeth1985 skriver:

Nu har hun jo selv valgt at deltage i DUM og dermed har hun sat sig selv i mediernes søgelys og i skydlinjen for vores sladder! :-)

Det kan da godt være, men derfor skal hun da vel ikke stemples som dårlig mor eller uansvarlig når man ikke kender hele historien, efter min mening 

Anmeld

28. august 2014

IngenKoPåIsen

stjernehimmel skriver:

Hmmmm...

barnet er ihvertfald mere i aflastning en ved hende...og det synes jeg er meget sigende... 

Hun er i aflastning hver 2. Weekend..

Anmeld

28. august 2014

RosSofi

Malunsesmutti skriver:

Kan hun godt være i aflastning hver anden weekend, hvis sagen omkring hende er lukket? Troede da man blev nødt til at have en aktiv sag ved kommunen for at kunne have børn i aflastning??

Anmeld

28. august 2014

stjernehimmel

Rosa-Sofia skriver:

Kan hun godt være i aflastning hver anden weekend, hvis sagen omkring hende er lukket? Troede da man blev nødt til at have en aktiv sag ved kommunen for at kunne have børn i aflastning??

det behøver man ikke....

Hun har aflastning fordi hun start 100% alene med hende... 

det får en enlig mor uden netværk tit i skive kommune tilbudt hvis man ønsker det eller hvis evt sygeplejerske synes man kan ha behov for det 

Anmeld

28. august 2014

stjernehimmel

Malunsesmutti skriver:

Ja på papir.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.