Slut med det offentlige

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. august 2014

Putomanen

Hvor er jeg ked af at høre, at æggene ikke overlevede!

Jeg var selv rigtig glad for det private. Der var en større fleksibilitet, bedre tider og personalet var super søde. Jeg synes at de havde tid til mig, hvor jeg i det offentlige følte at det hele skulle gå så hurtigt, og at de ikke havde sat sig ordentlig ind i min journal. I det private havde jeg også samme læge hver gang, hvilket for mig gør, at de kan give den helt rigtige behandling.

Jeg ønsker dig alt held og lykke og håber inderligt, at det lykkes hurtigt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2014

Miss BananaHammock

Putomanen skriver:

Hvor er jeg ked af at høre, at æggene ikke overlevede!

Jeg var selv rigtig glad for det private. Der var en større fleksibilitet, bedre tider og personalet var super søde. Jeg synes at de havde tid til mig, hvor jeg i det offentlige følte at det hele skulle gå så hurtigt, og at de ikke havde sat sig ordentlig ind i min journal. I det private havde jeg også samme læge hver gang, hvilket for mig gør, at de kan give den helt rigtige behandling.

Jeg ønsker dig alt held og lykke og håber inderligt, at det lykkes hurtigt.

tak søde

Ringede til klinikken i horsens i dag og fik en opstartssamtale allerede onsdag i næste uge. Og det virkede som om at der kun går en hel uge, fordi det passede os bedst. Ydermere fik vi en tid efter arbejdet, hvilket er helt suverænt, da jeg ikke kan få en paragraf 56! Er spændt på at "møde" dem.

Anmeld

27. august 2014

fit_fys

Malene76 skriver:

Vi bruger Aagaards Klinik i Skejby som netop dyrker æggene det længere. Der er vi glade for at komme ude. De er super søde. 

Kh. Malene 

Der skal vi også til udredning snart. Jeg har kun hørt godt om den klinik. Da vi startede på pb2 sidste år og jeg skulle have taget min spiral ud, havde de ingen tider før tre måneder efter! Men da sekretæren hørte at det var for at vi kunne komme igang med at få barn nr 2, fik vi en tid ugen efter - virkelig god service!

Anmeld

27. august 2014

Putomanen

Miss BananaHammock skriver:

tak søde

Ringede til klinikken i horsens i dag og fik en opstartssamtale allerede onsdag i næste uge. Og det virkede som om at der kun går en hel uge, fordi det passede os bedst. Ydermere fik vi en tid efter arbejdet, hvilket er helt suverænt, da jeg ikke kan få en paragraf 56! Er spændt på at "møde" dem.

Dejligt at de er så fleksible, det betyder rigtig meget.

Jeg håber at du får wt godt indtryk af dem, og føler dig tryg der. Og selvfølglig at de kan give dig gevinst hurtigt

Anmeld

28. august 2014

Nessie

Vi har kun haft positive oplevelser, både i det offentlige og det private, men i det private var der ikke ventetid som i det offentlige.

jeg vil kart anbefale IVF-Syd i Fredericia. De er super dygtige, og har et meget empatisk personale.
Plus at de hjalp os til at få den smukkeste lille pige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.