Slut med det offentlige

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. august 2014

Miss BananaHammock

Malene76 skriver:

Hvor skal I starte i behandling henne?

Kh Malene 

Jeg ved det ikke endnu. Vi har snakket om at kigge os lidt rundt inden vi bestemmer os. Horsens har en klinik, hvilket ville være nemt, men har hørt godt om århus og fredericia også. Så er lidt i tvivl. Vil gerne være med i det forsøg hvor de dyrker æggene længere tid inden de sættes op, men det er vist kun i århus.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2014

Miss BananaHammock

HopinWishin skriver:

Hejsa

Vi er igang i det private nu... Jeg synes egentlig der var mere service i det offentlige... 

MEN... under alle omstændigheder så handler det jo 'bare' om at vi kan få lavet en lillesøster/bror =)

Pøj pøj med det 

Jo tak og i lige måde

Anmeld

25. august 2014

nielsen80

Miss BananaHammock skriver:

Jeg skulle have haft ÆO i morgen med æggene fra vores sidste strå, men desværre var der ingen der overlevede. Shit det er som at møde muren - når det endelig er en realitet at vi skal ud og finde pengene til det private og i gang helt forfra med IVF behandling. En behandling som jeg før har haft store fysiske gener med.

Men jeg vil gerne videre med det samme - vil ikke gå og vente. Nu skal vi have fundet ud af om det kan lade sig gøre at få nr. 2.

Hvordan har I klargjort jer på det private? Nogle ting jeg bør være opmærksom på ift. det offentlige?

Du ved, hvor jeg er!

Kan anbefale ivf-syd, men tænker århus nok ligger bedre for jer.

Anmeld

25. august 2014

Malene76

Jeg ved det ikke endnu. Vi har snakket om at kigge os lidt rundt inden vi bestemmer os. Horsens har en klinik, hvilket ville være nemt, men har hørt godt om århus og fredericia også. Så er lidt i tvivl. Vil gerne være med i det forsøg hvor de dyrker æggene længere tid inden de sættes op, men det er vist kun i århus.

Vi bruger Aagaards Klinik i Skejby som netop dyrker æggene det længere. Der er vi glade for at komme ude. De er super søde. 

Kh. Malene 

Anmeld

25. august 2014

Miss BananaHammock

Malene76 skriver:

Vi bruger Aagaards Klinik i Skejby som netop dyrker æggene det længere. Der er vi glade for at komme ude. De er super søde. 

Kh. Malene 

Fedt! Er i tvivl om hvorvidt det bliver for meget med transporten, men vil klart også undersøge mulighederne hos dem!

Anmeld

25. august 2014

Malene76

Fedt! Er i tvivl om hvorvidt det bliver for meget med transporten, men vil klart også undersøge mulighederne hos dem!

Vi bor i Silkeborg og har kun en bil som min mand altid har på job pga. afstanden. Så jeg er med det offentlige når jeg skal derud. Heldigvis går der en bus direkte derud om morgenen/formiddagen og så er de gode til at forsøge at finde en tid der passer. 

Anmeld

26. august 2014

Miss BananaHammock

Malene76 skriver:

Vi bor i Silkeborg og har kun en bil som min mand altid har på job pga. afstanden. Så jeg er med det offentlige når jeg skal derud. Heldigvis går der en bus direkte derud om morgenen/formiddagen og så er de gode til at forsøge at finde en tid der passer. 

Kan man også få tider i yder tidspunkterne? Før 8 og efter 16?

Anmeld

26. august 2014

Miss BananaHammock

nielsen80 skriver:

Du ved, hvor jeg er!

Kan anbefale ivf-syd, men tænker århus nok ligger bedre for jer.

Tak søde.

Anmeld

26. august 2014

Malene76

Kan man også få tider i yder tidspunkterne? Før 8 og efter 16?

Ja jeg har ind i mellem fået både 7.30 og kl. 17 og alt der i mellem. Men ved selvfølgelig ikke om de altid er så fleksible. Jeg har ret fleksible arbejdstider og desuden en paragraf 56 mens vi er i behandling så jeg har taget fri de dage jeg har haft en tid derude da det tager en del tid i det offentlige transport også. 

Anmeld

26. august 2014

Miss BananaHammock

Malene76 skriver:

Ja jeg har ind i mellem fået både 7.30 og kl. 17 og alt der i mellem. Men ved selvfølgelig ikke om de altid er så fleksible. Jeg har ret fleksible arbejdstider og desuden en paragraf 56 mens vi er i behandling så jeg har taget fri de dage jeg har haft en tid derude da det tager en del tid i det offentlige transport også. 

Oki! Jeg havde også paragraf 56 da vi fik den første. Det var utrolig befriende. Arbejder som vikar pt. ved siden af studiet, så tror desværre ikke den kan komme på tale nu. Men fedt at høre at du har fået tider i ydertidspunkterne.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.