Jeg skulle have haft ÆO i morgen med æggene fra vores sidste strå, men desværre var der ingen der overlevede. Shit det er som at møde muren - når det endelig er en realitet at vi skal ud og finde pengene til det private og i gang helt forfra med IVF behandling. En behandling som jeg før har haft store fysiske gener med. 
Men jeg vil gerne videre med det samme - vil ikke gå og vente. Nu skal vi have fundet ud af om det kan lade sig gøre at få nr. 2.
Hvordan har I klargjort jer på det private? Nogle ting jeg bør være opmærksom på ift. det offentlige?
Det private er meget hurtigere og har meget bedre service! Det koster ja, men her får du altså en væsentlig bedre service. Der hvor vi er tilknyttet, har de på deres hjemmeside nogle åbningstider men jeg har oplevet en hel del gange at komme ind både før og efter åbningstid.
Vores behandling fra første mensesdag, hvor jeg bliver scannet og sat på medicin, der er kun små tre uger inden æggene bliver sat retur. Husker som om vi ventede voldsomt meget længere i det offentlige fordi der skulle min krop passe ind i deres kalender.
Skulle jeg gøre noget om, så havde jeg brugt og betalt for det private første gang også. Der har vi den bedste oplevelse til trods for at æggene ikke satte sig fast de to første forsøg.
Bedste held og lykke herfra
P.S. Vi har Felix på 2,7 år som er ISICbarn.
kh. Malene
Anmeld