Hader at være araknofob

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. august 2009

Muffinmus

bondepigen skriver:

Sådan har jeg det osse... Hellere fange dem end at de kravler rundt, og man ikke aner hvor.

vill jeg ønske jeg kunne...dur bare ikke..
Men dem man kan stille noger over og vente på manden, de er ok....

I ØVRIGT.... da han kommer fortæller jeg ham at jeg stødste på en stor en da jeg støvsugede..så sagde han sgu, JA- hov, det glemte jeg da lige at fortølle dig..den sad på min skulder i morges, skreg som en tøs og klaskede dem ned på gulvet..
Så sagde jeg at det nok var den så og spurgte...han flyttede trommen lidt og sagde jeps....
Sagde til ham at han da godt kunne fjerne den..NEJ tal sagde han bare og gik....ÆV ÆV. så den sidder sgu sikkert stadig bag trommen...tør ikke se efter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2009

3rollinger

Det er lidt sjovt for herhjemme er jeg den der fjerner diverse insekter fra natsvaermere og stankelben til edderkopper, kakkerlakker og andet godtfolk. OG jeg har altsaa ligesaa meget araknofobi som I andre har. Problemet er bare at min mand er en toes paa det omraade og gaar helt ud af vaerelset og lukker doeren og saa er jeg ligesom alene med dyret.

Men en af de rigtige gode ting ved at bo hernede i Spanien er at der slet ikke er de store behaarede, bebrillede og meget, meget farlige edderkopper, som der er hjemme i Danmark. Ihvertfald ikke der hvor jeg bor.

Men naar jeg kommer hjem til min mor, som bor i hus med have, ja puha, saa dukker de der "motherfuckere" op, som jeg tydligt husker fra min barndom. Og hvis jeg ser en loeber jeg straks op til min mors mand og faar ham til at fjerne dem. Og holder mig saa langt vaek som muligt (for man ved jo at de edderkopper springer lige i hovedet paa en og er nogen ondsindede vaesner) der kunne finde paa at begynde at spise én), samtidig med at jeg kan checke at han faktisk fjerner dyret.

Men noget jeg har maaette leve med hele min barndom, og det er egentlig maerkeligt at jeg ikke har faaet stoerre traumer over det, er at min mor kunne finde paa at lade f.eks en korsedderkop sidde i stuevinduet i sit net og saa gaa ud og fange fluer til den. Foej for satan. Det er da naesten boernemishandling

Anmeld

19. august 2009

Lise

Her er endnu en araknofop!!! Jeg HADER edderkopper, og desværre har vi "nogle" stykker hvor vi bor. Da vi først flyttede til huset for 2½ år siden var de bare overalt. Det var et fugtigt hus, og det kunne de åbenbart godt lide. Desuden var haven og indgang tæt bevokset, så der var mulighed for edderkopperne at lave spindelsvæv på kryds og tværs. YYYAAAIIIKS!!!!!!!!!! Nu er huset heldigvis ikke længere fugtigt, og det meste af bevoksningen er væk, og det er de fleste af edderkopperne også  Bilder jeg mig selv ind...

Da Simon var 1½-2 mdr gammel skete der noget dumt. Vi havde den her tæt bevoksede indgang, så her havde edderkopperne masser af spindelplads. Vi kom hjem et sted fra, Simon sad spændt fast i autostolen, jeg holdte ham, og Christian gik i forvejen. Jeg gik af en eller anden grund og kiggede bagud, og lagde godt mærke til at Christian stod længere fremme med et smøret grin malet i ansigtet. På et tidspunkt begynder han så at råbe på mig, og råbe stop, stoooop, men jeg er så optaget af noget hos naboen eller noget at jeg fortsat kigger bagud mens jeg går mod ham. Så råber han højt STOOOOP, og jeg vender mig mod ham, og får et edderkoppespind med tilhørende stor edderkop lige i fjæs!!!!  Bliver SÅ forskrækket at jeg glemmer hvad jeg har i hænderne og giver slip. Jeg står bare helt forstenet, mens Christian nu løber mod mig og råber "Neeeeeej, du må ikke smide med ham, du må ikke smide med vores barn". Og jeg fatter bare ingenting - skal bare ha' edderkop og spindelsvæv VÆK fra mig NU. Der går lige nogle sekunder før jeg kommer til mig selv igen, Christian samler den forskrækkede Simon op (stadig fastspændt i autostolen), og går surt ind med ham. Vi var naturligvis begge kede af hvad der var sket, og jeg tror at det gik op for Christian, at min araknofobi er seriøs, og ikke til at lave spas med. Siden har han fjernet alle de edderkopper jeg har bedt ham om...

Lise

Anmeld

19. august 2009

Nanna1985

Jeg ville SKRIGE som en gal, hvis der var sådan en fed KLAM stor edderkop i mit hjem  hvor er den KÆMPE.. AD AD..

Jeg er SÅ BANGE for dem og jeg fik engang i korsedderkop i mit hår, jeg faldt om af det.. Jeg er virkelig BANGE for dem.. PUHA..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.