Jamen jamen jamen..
Helt ærligt.
Hvorfor har man ikke en realitets sans der fungere når man ser de små sataner???
Jeg får koldsved, springer og hopper osv.
Sjovt nok er det slet ikke det samme når jeg trækker i militær uniform og f.eks skal på øvelse i skoveneller lign..ved ikke hvorfor men jeg skænker det næsten ikke en tanke når jeg ligger der på jorden, hvern dag eller nat. Måske fordi vi altid har travlt med et eller andet derude eller er så træt at der ikke er plads til den slags fobier

????
Men hjemme..Nøj jeg er en TØS, panikker totalt.
Her i dag da jeg støvsugede og flyttede en tromme, vupti, der sad den fedeste klammeste KÆMPE store edderkop. Ganske normal husedderkop, men hvorfor filan skal de være så store??
Panikkede og klemte trommen på plads hurtigt og skyndte mig væk..i stedet for at fjerne den går jeg nu i en cirkel uden om og får kulde gysninger hver gang jeg tænker på den...FØJ
Hvorfor dælen er man sådan?? hvorfor kan man ikke bare tænke jeg er STOR, jeg er IKKE bange for dig din lille lort..for de er jo i virkeligheden små ikke??? de virker på bare så enorme

.
Er ikke alene, det ved jeg, men for dælne det er pinligt man er sådan en tudetøs over sådan en lille behåret satan.ADWR.
Til Trine: OMG- JA, den var større end´den der sad på min væg sidst du var her..meget større. Tror den var på steroider sgu!!!!!

Føj, det var sådan en her, bare tykkereog grimmere...uha, det gør helt ondt at se dem.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld