Hader at være araknofob

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.264 visninger
23 svar
0 synes godt om
18. august 2009

Muffinmus

Jamen jamen jamen..
Helt ærligt.
Hvorfor har man ikke en realitets sans der fungere når man ser de små sataner???
Jeg får koldsved, springer og hopper osv.
Sjovt nok er det slet ikke det samme når jeg trækker i militær uniform og f.eks skal på øvelse i skoveneller lign..ved ikke hvorfor men jeg skænker det næsten ikke en tanke når jeg ligger der på jorden, hvern dag eller nat. Måske fordi vi altid har travlt med et eller andet derude eller er så træt at der ikke er plads til den slags fobier????
Men hjemme..Nøj jeg er en TØS, panikker totalt.
Her i dag da jeg støvsugede og flyttede en tromme, vupti, der sad den fedeste klammeste KÆMPE store edderkop. Ganske normal husedderkop, men hvorfor filan skal de være så store??
Panikkede og klemte trommen på plads hurtigt og skyndte mig væk..i stedet for at fjerne den går jeg nu i en cirkel uden om og får kulde gysninger hver gang jeg tænker på den...FØJ
Hvorfor dælen er man sådan?? hvorfor kan  man ikke bare tænke jeg er STOR, jeg er IKKE bange for dig din lille lort..for de er jo i virkeligheden små ikke??? de virker på bare så enorme.
Er ikke alene, det ved jeg, men for dælne det er pinligt man er sådan en tudetøs over sådan en lille behåret satan.ADWR.
Til Trine:  OMG- JA, den var større end´den der sad på min væg sidst du var her..meget større. Tror den var på steroider sgu!!!!!

Føj, det var sådan en her, bare tykkereog grimmere...uha, det gør helt ondt at se dem.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2009

oo

aaargh! hvor jeg kender det! da jeg var yngre plejede jeg at trække min yngste søster ind på mit værelse og lukke døren (og holde den) til hun havde smidt edderkoppen ud af vinduet - jeg stod naturligvis på den anden side, for jeg var ved at dø af skræk.

sidste år var vi ved at køre galt fordi jeg kiggede op og fik øje på en edderkop ovenover mit hoved i bilen og begyndte at hyle og skrige som en vanvittig, til sidst kørte søren ind på en golfbane og skældte mig meget ud...og fjernede edderkoppen.

men jeg er også ligeglad når jeg går i skoven og lige nu får man jo edderkoppespind i hovedet overalt (i hvert fald herude på landet)...mystisk

Anmeld

18. august 2009

Zelania

Jeg hader edderkopper! Store og små, jo større jo værre.

Det kommer sig af jeg engang blev overtalt til at få en tarentel, en usambara, fik af vide det var en rolig begynder edderkop.

Fint nok, jeg havde den 3 ugers tid, så fandt min kat ud af at åbne glasruden og den slap ud!

Jeg blev total ræd og turde ikke at være hjemme.
Vi fandt den flere dage senere under min seng.

Læste mig derefter til det er en af de mest aggresive edderkopper.

Siden der har jeg været hunde ræd for de otte benede krabater!

Anmeld

18. august 2009

oo

hvor er det strengt at sætte en edderkop ind i indlægget! jeg er nødt til at lukke øjnene og scrolle ned i blinde for at læse svar!

Anmeld

18. august 2009

mariamiss6

Der kom en gang en kæææææmpe fed edderkop en aften mens jeg var alene hjemme........

jeg snuppede bastians puttekasse og stillede den omvendt oven på edderkoppen......
hele aftenen gik jeg den mest besværlige vej til og fra sofaen, fordi jeg var bange for at få væltet kassen med edderkoppen under....

den stod der i 4-5 time, indtil kenneth kom hjem, og som det først efik besked på at fjerne den hehe..... nøj jeg var paranoid hele aftenen, for var jeg nu SIKKER på jeg havde fanget den......

Anmeld

18. august 2009

mariamiss6

Tjuhl skriver:

hvor er det strengt at sætte en edderkop ind i indlægget! jeg er nødt til at lukke øjnene og scrolle ned i blinde for at læse svar!

Ja jeg har bare tæer idag, og mens jeg sad og læste, og ikke kunne undgå at se billedet, så kriblede det på min fod.... var lige ved at gå i panik til jeg så det var en flue.....

Anmeld

18. august 2009

Diana...

PUU jeg kan heller ikke have dem og jeg går ikke ind i et rum hvis jeg ved den er der og jeg drømmer om dem om natten når jeg har set en og ad ad ad. 

Anmeld

18. august 2009

Tina2

Woooooow!!!!!!!!!! Du må ikke lægge sådan et billede på! Huuuha! Jeg hader også bare edderkopper!
Har dog lært at fjerne de husedderkopper vi har her i hytten..... Før kunne jeg INGEN komme i nærheden af, gik helt i panok! Men efter vi er flyttet i hus og de til tider sidder på bl.a. ungernes værelser, så er jeg jo NØDT Til det, hvis jeg er alene hjemme. Vil bestemt ikke ha dem siddende på deres værelser eller i soveværelset........!

Anmeld

18. august 2009

Muffinmus

he he, det må i undskylde...bare for at illustrere hvor klam den var.og generelt hvor ækle de er----
WADWR.
Jamen kunne kun støvsuge den væk da Trine var her fordi det var mit hjem og hun var lige så fobisk som jeg var..
Så måtte jeg mande mig op og gøre det, eller kan jeg hverken fjerne dem med hånd eller støåvsuger....YIKES..kylling

Anmeld

18. august 2009

Tynen

MariaE skriver:

Jamen jamen jamen..
Helt ærligt.
Hvorfor har man ikke en realitets sans der fungere når man ser de små sataner???
Jeg får koldsved, springer og hopper osv.
Sjovt nok er det slet ikke det samme når jeg trækker i militær uniform og f.eks skal på øvelse i skoveneller lign..ved ikke hvorfor men jeg skænker det næsten ikke en tanke når jeg ligger der på jorden, hvern dag eller nat. Måske fordi vi altid har travlt med et eller andet derude eller er så træt at der ikke er plads til den slags fobier????
Men hjemme..Nøj jeg er en TØS, panikker totalt.
Her i dag da jeg støvsugede og flyttede en tromme, vupti, der sad den fedeste klammeste KÆMPE store edderkop. Ganske normal husedderkop, men hvorfor filan skal de være så store??
Panikkede og klemte trommen på plads hurtigt og skyndte mig væk..i stedet for at fjerne den går jeg nu i en cirkel uden om og får kulde gysninger hver gang jeg tænker på den...FØJ
Hvorfor dælen er man sådan?? hvorfor kan  man ikke bare tænke jeg er STOR, jeg er IKKE bange for dig din lille lort..for de er jo i virkeligheden små ikke??? de virker på bare så enorme.
Er ikke alene, det ved jeg, men for dælne det er pinligt man er sådan en tudetøs over sådan en lille behåret satan.ADWR.
Til Trine:  OMG- JA, den var større end´den der sad på min væg sidst du var her..meget større. Tror den var på steroider sgu!!!!!

Føj, det var sådan en her, bare tykkereog grimmere...uha, det gør helt ondt at se dem.

Hvis det er den vi støvsugede op sidst der på forunderligvis er undsluppet støvsugerposen er den helt sikkert på hævntogt - BEWARE!!!!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.