Aj nej nej jeg kan SLET ikke røre ved dem, heller ikke med toiletpapir imellem, om så der var en hel rulle papir imellem den og jeg, så skulle jeg satme ikke nyde noget, det KAN jeg love jer.....
Jeg kan blive fysisk dårlig ved synet af en edderkop, og hvis jeg har været meget tæt på den klør og kradser jeg mig simpelthen helt vildt, især på armene... fy for satan de er klamme....
i min mors gamle lejlighed, gik jeg engang ud i indgangspartiet, som bestod af godt 1 kvm rum, med 2 glasdøre, 1 dør ud til, og 1 dør ind til lejligheden.
Da jeg har stået derude et par sekunder får jeg den der følelse af ikke at være helt alene i rummet, jeg kigger mod hoveddøren, og LIGE ved siden af min skulder sidder et kræ, sort som kul, og fed som en hval, og bare GLOR på mig (jow jow det gjorde den altså) Jeg tror den er omkring 8 cm i diamter. Jeg går rimeligt meget i panik, og skriger måske bare en lille smule højt, min mor kommer luntende og spørger hvad der sker... hun får jo hurtigt øje på edderkoppen, som jeg dårligt kan pege på, og går efter papir, for at dræbe den....
I mellemtiden fik jeg jo den meget gode ide at piske ud af rummet, men får set op, og ak åh ve, der sidder gudhjælpemig dens far, og den er omtrent en ½ gang større....
Så altså nu går jeg totalt i panik, og egentlig gør min mor det samme, men hun prøver odg at forholde sig nogenlunde i ro, mens hun tænker over hvordan helved ehun skal redde mig fra de her monstre, uden selv at blive ædt i farten....
Jeg står bare der, fuldstændig hysterisk, og stiv af skræk, for jeg kan hverken komme ud af den ene eller den anden dør....
edderkoppen ud til, sidder i øjenhøjde, og den ind til er over mit hovede, og kan jo hvert øjeblik det skal være, kaste sig ned over mig, og bare æde løs af min ellers sprællevende krop....
Nåh men min mor fik fjernet dem, og jeg fløj ind igen, lettere udmattet og opløst af hysteri....
pyyyyyha, og har faktisk også efter dengang oplevet at edderkopper rottede sig sammen mod mig, og holdt mg indespærret på meget lidt pads, ved at placere sig selv stratetisk, og trampe truende i min retning.....
Anmeld