Hader at være araknofob

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. august 2009

Tina2

Ja, husk at sætte husholdningsfilm og elastik på enden af slangen bagefter, for de KAN faktisk godt komme ud! *YRK*

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2009

Bondepigen

Uuuuh, jeg hader osse bare edderkopper. Da jeg var lille skreg jeg som en vanvittig på min moooar, som så kom og fjernede dem. Men da jeg flyttede hjemmefra var jeg jo nødt til selv at ordne den slags, men iiih det løber mig koldt ned af ryggen hver gang!!!

Jeg tager et ordenligt lag tolietpapir og skynder mig at snuppe den og smide det hele i toilettet og rykke ud så hurtigt jeg kan. Min kæreste er heller ikke vild med edderkopper, men han bruger et glas (som vi kun bruger til det formål), og et stykke papir... sætter glasset hen over edderkoppen og sniger papiret ind under, og smider så edderkoppen ud af vinduet. Hvis den er meget stor tager jeg en sko og dræber den inden jeg smider den i toilettet. Åååårh jeg får kuldegysninger af bare at skrive om det. Hader edderkopper...stakkels dyr!

Anmeld

18. august 2009

Pige2009

Jeg lider desværre også af denne fobi, og det er ligesom om, at al rationelitet og realitetssans forlader en, når der kommer en klam "spider" kravlende. Jeg fryser, og kan ikke fjerne dem selv - da jeg boede med min kæreste var det ham, der fjernede dem, men jeg ved ikke hvad jeg skal gøre, hvis jeg støder på en nu jeg bor alene. Uuuhhh...

Anmeld

18. august 2009

Becks

Aah, det er det VAERSTE dyr jeg kender
Er saa bange for dem... Flyttede faktisk fra min lejlighed i Februar, fordi jeg boede i stuen og havde have, og der kom ogsaa de der kaempe husedderopper, med traesko og overskaeg, kaempe fletninger og briller  Uh jeg kan ikk lide dem.. Saa jeg fik en dejlig lejlighed paa foertse sal... Her har jeg haft 2 edderklopper (Hva jeg ved af) Den ene sad oppe over toilettet, og havde faktisk siddet der i nogle maaneder, fordi jeg ikke toer og slaa dem ihjel, men en dag saa jeg, at der var aeg i spindelvaevet, ogsaa skulle den og de altsaa vaek.. Saa jeg tog mog til mig en lille times tid og stoevsugede den op, og lod stoevsugeren koerer i 2 timer
Den anden, var en af de der grande Mother F....R nogen, som bare skulle doe... Saa jeg stillede mig langt fra den og kastede en sko paa den.. Den doede da

Det er forfaerdeligt, at have denne fobi, og jeg har gaaet til terapi og hypnose, lige lidt hjaelper det... Er PANIKSLAGEN (ups caps ) for dem...

UHA

Anmeld

18. august 2009

Tina2

Beck skriver:

Aah, det er det VAERSTE dyr jeg kender
Er saa bange for dem... Flyttede faktisk fra min lejlighed i Februar, fordi jeg boede i stuen og havde have, og der kom ogsaa de der kaempe husedderopper, med traesko og overskaeg, kaempe fletninger og briller  Uh jeg kan ikk lide dem.. Saa jeg fik en dejlig lejlighed paa foertse sal... Her har jeg haft 2 edderklopper (Hva jeg ved af) Den ene sad oppe over toilettet, og havde faktisk siddet der i nogle maaneder, fordi jeg ikke toer og slaa dem ihjel, men en dag saa jeg, at der var aeg i spindelvaevet, ogsaa skulle den og de altsaa vaek.. Saa jeg tog mog til mig en lille times tid og stoevsugede den op, og lod stoevsugeren koerer i 2 timer
Den anden, var en af de der grande Mother F....R nogen, som bare skulle doe... Saa jeg stillede mig langt fra den og kastede en sko paa den.. Den doede da

Det er forfaerdeligt, at have denne fobi, og jeg har gaaet til terapi og hypnose, lige lidt hjaelper det... Er PANIKSLAGEN (ups caps ) for dem...

UHA

Ha ha ha, hvor er du go'!!!!

Vi havde nogle få da vi boede i lejlighed (2. sal) og en dag da jeg kom hjem var der en der var på vej ned på gulvet i et spind 2 m foran mig, så jeg stivnede bare og ventede på den ramte gulvet, kylede en kæmpe tlf-bog på den og skrev en seddel til min mand og satte på tlf-bogen "fjern hvad der er herunder"

Da vi havde boet her i huset i 4 mdr og jeg lige havde født vores 2. barn var der en dag jeg skulle ha ham i barnevognen. Der stod en pose oveni barnevognen og den tog jeg væk.... Så fes der bare en kæmpe henover madrassen og ind under.....!!! Jeg var total i panik og hylede helt vildt... Så en masse billeder for mig, hvis jeg nu ikke havde set den og havde lagt ham i og kom derud og den sad i hans hoved.....  Han var kun 1 md.....

Så jeg greb tlf'en, ringede til min mand og hylede (total hormonella) og det endte faktisk med han kom hjem fra arb (18 km hver vej) og fjernede den så Milas kunne komme ud og sove!!!!

Nu er jeg så blevet lidt sej og kan godt fjerne dem... Især hvis de sidder på ungernes værelser, for der skal de IKKE være..... Men er storforbruger af toiletpapir når jeg skal ha ram på dem

Anmeld

19. august 2009

Becks

Tina2 skriver:

Ha ha ha, hvor er du go'!!!!

Vi havde nogle få da vi boede i lejlighed (2. sal) og en dag da jeg kom hjem var der en der var på vej ned på gulvet i et spind 2 m foran mig, så jeg stivnede bare og ventede på den ramte gulvet, kylede en kæmpe tlf-bog på den og skrev en seddel til min mand og satte på tlf-bogen "fjern hvad der er herunder"

Da vi havde boet her i huset i 4 mdr og jeg lige havde født vores 2. barn var der en dag jeg skulle ha ham i barnevognen. Der stod en pose oveni barnevognen og den tog jeg væk.... Så fes der bare en kæmpe henover madrassen og ind under.....!!! Jeg var total i panik og hylede helt vildt... Så en masse billeder for mig, hvis jeg nu ikke havde set den og havde lagt ham i og kom derud og den sad i hans hoved.....  Han var kun 1 md.....

Så jeg greb tlf'en, ringede til min mand og hylede (total hormonella) og det endte faktisk med han kom hjem fra arb (18 km hver vej) og fjernede den så Milas kunne komme ud og sove!!!!

Nu er jeg så blevet lidt sej og kan godt fjerne dem... Især hvis de sidder på ungernes værelser, for der skal de IKKE være..... Men er storforbruger af toiletpapir når jeg skal ha ram på dem

Ej total panik, uha kan godt forstaa dig... BVADR de er saa klamme, tror hellere jeg ville kysse med en ged, end at spidere herhjemme haha

Sejt du og tage dem

Anmeld

19. august 2009

Tina2

Beck skriver:

Ej total panik, uha kan godt forstaa dig... BVADR de er saa klamme, tror hellere jeg ville kysse med en ged, end at spidere herhjemme haha

Sejt du og tage dem

Ja det er jeg nødt til..... Hvis der sidder en klammert på en af ungernes værelse synes jeg selv jeg er en vildt dårlig mor, hvis jeg ikke fjerner dem, for jeg hader dem så meget at de i hvert fald IKKE skal være hvor mine unger er.....

Er faktisk ind imellem bedre til at tage dem end min mand, for han er heller ikke skide vild med de store, og maser ikke hårdt nok, når man skal  så ind imellem slipper de fra ham og fræser ind under sengen eller bag puslebordet og så må han bare ha det hevet ud, for væk skal den!!!!

Jeg er yderst hård når jeg først skal mase dem, for de skal IKKE slippe væk... Det er næsten det værste.... At man ved der er en edderkop i rummet, men ikke hvor!!!!

Anmeld

19. august 2009

Becks

Tina2 skriver:

Ja det er jeg nødt til..... Hvis der sidder en klammert på en af ungernes værelse synes jeg selv jeg er en vildt dårlig mor, hvis jeg ikke fjerner dem, for jeg hader dem så meget at de i hvert fald IKKE skal være hvor mine unger er.....

Er faktisk ind imellem bedre til at tage dem end min mand, for han er heller ikke skide vild med de store, og maser ikke hårdt nok, når man skal  så ind imellem slipper de fra ham og fræser ind under sengen eller bag puslebordet og så må han bare ha det hevet ud, for væk skal den!!!!

Jeg er yderst hård når jeg først skal mase dem, for de skal IKKE slippe væk... Det er næsten det værste.... At man ved der er en edderkop i rummet, men ikke hvor!!!!

Ja, det kan jeg godt forestille mig... Haaber ogsaa jeg vokser med opgaven naar jeg faar boern

Jeg opholder mig slet ikke i det rum hvor der er en edderkop, og slet ikke hvis den slipper vaek.. Haha chicken? Yep me

Anmeld

19. august 2009

mariamiss6

Aj nej nej jeg kan SLET ikke røre ved dem, heller ikke med toiletpapir imellem, om så der var en hel rulle papir imellem den og jeg, så skulle jeg satme ikke nyde noget, det KAN jeg love jer.....

Jeg kan blive fysisk dårlig ved synet af en edderkop, og hvis jeg har været meget tæt på den klør og kradser jeg mig simpelthen helt vildt, især på armene... fy for satan de er klamme....

i min mors gamle lejlighed, gik jeg engang ud i indgangspartiet, som bestod af godt 1 kvm rum, med 2 glasdøre, 1 dør ud til, og 1 dør ind til lejligheden.

Da jeg har stået derude et par sekunder får jeg den der følelse af ikke at være helt alene i rummet, jeg kigger mod hoveddøren, og LIGE ved siden af min skulder sidder et kræ, sort som kul, og fed som en hval, og bare GLOR på mig (jow jow det gjorde den altså) Jeg tror den er omkring 8 cm i diamter. Jeg går rimeligt meget i panik, og skriger måske bare en lille smule højt, min mor kommer luntende og spørger hvad der sker... hun får jo hurtigt øje på edderkoppen, som jeg dårligt kan pege på, og går efter papir, for at dræbe den....
I mellemtiden fik jeg jo den meget gode ide at piske ud af rummet, men får set op, og ak åh ve, der sidder gudhjælpemig dens far, og den er omtrent en ½ gang større....

Så altså nu går jeg totalt i panik, og egentlig gør min mor det samme, men hun prøver odg at forholde sig nogenlunde i ro, mens hun tænker over hvordan helved ehun skal redde mig fra de her monstre, uden selv at blive ædt i farten....
Jeg står bare der, fuldstændig hysterisk, og stiv af skræk, for jeg kan hverken komme ud af den ene eller den anden dør....
edderkoppen ud til, sidder i øjenhøjde, og den ind til er over mit hovede, og kan jo hvert øjeblik det skal være, kaste sig ned over mig, og bare æde løs af min ellers sprællevende krop....

Nåh men min mor fik fjernet dem, og jeg fløj ind igen, lettere udmattet og opløst af hysteri....

pyyyyyha, og har faktisk også efter dengang oplevet at edderkopper rottede sig sammen mod mig, og holdt mg indespærret på meget lidt pads, ved at placere sig selv stratetisk, og trampe truende i min retning.....

Anmeld

19. august 2009

Bondepigen

Tina2 skriver:

Sådan har jeg det osse... Hellere fange dem end at de kravler rundt, og man ikke aner hvor.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.