Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
grinny skriver: Synes lige jeg ville komme med en update på min tråd, synes det var lidt nemmere at starte en ny Jeg vil sige at jeg er 95 % sikker på at jeg er gravid! Alt er lige som med Isaac, feber, kvalme - generelt bare influenza lign. symptomer, så jeg ligger bare på sofaen og "gør" som jeg plejer at ville gøre når jeg er syg. Ja og så er der min eftermiddagstest - 1-2 billede inden for tiden, 3-4 efter 30 minutter. Hvad siger i piger?!
Synes lige jeg ville komme med en update på min tråd, synes det var lidt nemmere at starte en ny
Jeg vil sige at jeg er 95 % sikker på at jeg er gravid! Alt er lige som med Isaac, feber, kvalme - generelt bare influenza lign. symptomer, så jeg ligger bare på sofaen og "gør" som jeg plejer at ville gøre når jeg er syg.
Ja og så er der min eftermiddagstest - 1-2 billede inden for tiden, 3-4 efter 30 minutter.
Hvad siger i piger?!
Gravid gravid gravid !!!!
Tillykke! I fortjener det bare SÅ meget sådan her så min ud og jeg var 4+0
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jaaaaa! Min dag blev bare meget bedre nu!!! i fortjener det så meget❤️❤️❤️
asff skriver: Jaaaaa! Min dag blev bare meget bedre nu!!! i fortjener det så meget❤️❤️❤️
Tusind tak, nu håber jeg bare den udvikler sig
mrhl skriver: Vi var i samme terminsgruppe , så jeg har fulgt med, og været så berørt over historie! Jeg ser stregen! Gud hvor er det en dejlig opdatering. Under dig/jer det SÅ meget. Alt muligt held og lylle :-)
Vi var i samme terminsgruppe , så jeg har fulgt med, og været så berørt over historie! Jeg ser stregen! Gud hvor er det en dejlig opdatering. Under dig/jer det SÅ meget. Alt muligt held og lylle :-)
Tusind tak
Jeg tør dog ikke selv tro helt op det endnu, før jeg står med en klart positiv test og er over tid
Kan se på det sidste billed tillykke
grinny skriver: Ja det kan jeg godt huske du skrev Det er så vildt, troede faktisk aldrig det skulle ske igen - ja sådan tænker man vel? Og nu har jeg lavet to positive test
Ja det kan jeg godt huske du skrev
Det er så vildt, troede faktisk aldrig det skulle ske igen - ja sådan tænker man vel? Og nu har jeg lavet to positive test
Jeg er sååå glad for jeres vegne, håber alt går perfekt! Det fortjener i virkelig søde!❤
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128