Så kommer der lige en update

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. august 2014

LilleLene

grinny skriver:

Synes lige jeg ville komme med en update på min tråd, synes det var lidt nemmere at starte en ny  

Jeg vil sige at jeg er 95 % sikker på at jeg er gravid! Alt er lige som med Isaac, feber, kvalme - generelt bare influenza lign. symptomer, så jeg ligger bare på sofaen og "gør" som jeg plejer at ville gøre når jeg er syg.

Ja og så er der min eftermiddagstest - 1-2 billede inden for tiden, 3-4 efter 30 minutter.

Hvad siger i piger?! 

Gravid gravid gravid !!!!

Tillykke! I fortjener det bare SÅ meget

sådan her så min ud og jeg var 4+0

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2014

asff

grinny skriver:

Synes lige jeg ville komme med en update på min tråd, synes det var lidt nemmere at starte en ny  

Jeg vil sige at jeg er 95 % sikker på at jeg er gravid! Alt er lige som med Isaac, feber, kvalme - generelt bare influenza lign. symptomer, så jeg ligger bare på sofaen og "gør" som jeg plejer at ville gøre når jeg er syg.

Ja og så er der min eftermiddagstest - 1-2 billede inden for tiden, 3-4 efter 30 minutter.

Hvad siger i piger?! 

Jaaaaa! Min dag blev bare meget bedre nu!!! i fortjener det så meget❤️❤️❤️

Anmeld

23. august 2014

mrhl

Vi var i samme terminsgruppe , så jeg har fulgt med, og været så berørt over historie!

Jeg ser stregen! Gud hvor er det en dejlig opdatering. Under dig/jer det SÅ meget. Alt muligt held og lylle :-)

Anmeld

23. august 2014

grinny

asff skriver:

Jaaaaa! Min dag blev bare meget bedre nu!!! i fortjener det så meget❤️❤️❤️

Tusind tak, nu håber jeg bare den udvikler sig 

Anmeld

23. august 2014

grinny

mrhl skriver:

Vi var i samme terminsgruppe , så jeg har fulgt med, og været så berørt over historie!

Jeg ser stregen! Gud hvor er det en dejlig opdatering. Under dig/jer det SÅ meget. Alt muligt held og lylle :-)

Tusind tak 

Jeg tør dog ikke selv tro helt op det endnu, før jeg står med en klart positiv test og er over tid 

Anmeld

23. august 2014

Tildemor

grinny skriver:

Hvad siger i piger?! 

Kan se på det sidste billed tillykke

Anmeld

23. august 2014

anonym58

grinny skriver:

Ja det kan jeg godt huske du skrev 

Det er så vildt, troede faktisk aldrig det skulle ske igen - ja sådan tænker man vel? Og nu har jeg lavet to positive test 

Jeg er sååå glad for jeres vegne, håber alt går perfekt! Det fortjener i virkelig søde!❤ 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.