Så kommer der lige en update

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. august 2014

grinny

AnjaM skriver:

Jeg kan ikke se en ekstra streg - men det er jo også fredag og jeg har smidt brillerne for i dag

for dig og håber på en streg der ikke er til at tage fejl af inden længe!

Haha, så må du få dem på 

Tak for 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2014

Rockertand

grinny skriver:

Synes lige jeg ville komme med en update på min tråd, synes det var lidt nemmere at starte en ny  

Jeg vil sige at jeg er 95 % sikker på at jeg er gravid! Alt er lige som med Isaac, feber, kvalme - generelt bare influenza lign. symptomer, så jeg ligger bare på sofaen og "gør" som jeg plejer at ville gøre når jeg er syg.

Ja og så er der min eftermiddagstest - 1-2 billede inden for tiden, 3-4 efter 30 minutter.

Hvad siger i piger?! 

PREGGO, told you so....fedt at have ret.
Krydser rigtigt meget for, at den bliver der (det skal den!).

Anmeld

22. august 2014

grinny

Rockertand skriver:

PREGGO, told you so....fedt at have ret.
Krydser rigtigt meget for, at den bliver der (det skal den!).

Den skal!  

Og ja, så havde du ret, men det er jo kun dejligt  

Anmeld

22. august 2014

esioul

grinny skriver:

Synes lige jeg ville komme med en update på min tråd, synes det var lidt nemmere at starte en ny  

Jeg vil sige at jeg er 95 % sikker på at jeg er gravid! Alt er lige som med Isaac, feber, kvalme - generelt bare influenza lign. symptomer, så jeg ligger bare på sofaen og "gør" som jeg plejer at ville gøre når jeg er syg.

Ja og så er der min eftermiddagstest - 1-2 billede inden for tiden, 3-4 efter 30 minutter.

Hvad siger i piger?! 

Anmeld

22. august 2014

Trekløver(:

grinny skriver:

Hvad siger i piger?! 

Kæmpe stort tillykke. Ser en streg på alle billeder I fortjener det så meget.

Anmeld

22. august 2014

grinny

esioul skriver:

Tak søde 

Anmeld

22. august 2014

grinny

M_V skriver:

Kæmpe stort tillykke. Ser en streg på alle billeder I fortjener det så meget.

Hvor er det dog dejligt andre også kan se den 

Anmeld

22. august 2014

Snorkfrøkenen

Jeg kan se to streger på den anden test. Tillykke! Og held og lykke. 

Anmeld

22. august 2014

Snevejr84

Jeg kan godt se den, tillykke

Anmeld

22. august 2014

ESV

grinny skriver:

Hvad siger i piger?! 

Jeg er så en af dem der kke kan se den men jeg har fulgt din historie og krydser fingre for at den er der! Jeg under jer virkelig at det lykkes.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.