Så kommer der lige en update

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. august 2014

Inger

Profilbillede for Inger
Mine guldklumper, Marie 101013 og Kristian 240715 :-)
grinny skriver:

Jeg kan godt lokkes, men tænker at hvis det er normal cyklus er jeg kun 3+2/3+3 - så tænker at vente et par dage? 

Men er altså kommet til at tage en mere her til aften - ja ja ved det godt, fy fy - og der kom altså en streg mere  

jamen så venter jeg da bare lige her et par dage eller 3 

uhhh uhhhh uhhh Spændene med en test mere, håber du fik bestilt rigeligt med posten 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2014

Christine

grinny skriver:

Jeg kan godt lokkes, men tænker at hvis det er normal cyklus er jeg kun 3+2/3+3 - så tænker at vente et par dage? 

Men er altså kommet til at tage en mere her til aften - ja ja ved det godt, fy fy - og der kom altså en streg mere  

Så spændende!

Anmeld

22. august 2014

Mama85

grinny skriver:

Synes lige jeg ville komme med en update på min tråd, synes det var lidt nemmere at starte en ny  

Jeg vil sige at jeg er 95 % sikker på at jeg er gravid! Alt er lige som med Isaac, feber, kvalme - generelt bare influenza lign. symptomer, så jeg ligger bare på sofaen og "gør" som jeg plejer at ville gøre når jeg er syg.

Ja og så er der min eftermiddagstest - 1-2 billede inden for tiden, 3-4 efter 30 minutter.

Hvad siger i piger?! 

Anmeld

22. august 2014

grinny

Inger skriver:

jamen så venter jeg da bare lige her et par dage eller 3 

uhhh uhhhh uhhh Spændene med en test mere, håber du fik bestilt rigeligt med posten 

Haha, der er købt et helt lager :p Er dog bange for at de er hurtigt opbrugt for jeg tør ikke helt tro på de to steger jeg ser

Anmeld

22. august 2014

anonym58

grinny skriver:

Synes lige jeg ville komme med en update på min tråd, synes det var lidt nemmere at starte en ny  

Jeg vil sige at jeg er 95 % sikker på at jeg er gravid! Alt er lige som med Isaac, feber, kvalme - generelt bare influenza lign. symptomer, så jeg ligger bare på sofaen og "gør" som jeg plejer at ville gøre når jeg er syg.

Ja og så er der min eftermiddagstest - 1-2 billede inden for tiden, 3-4 efter 30 minutter.

Hvad siger i piger?! 

Årh mange gange tillykke! Jeg havde skrevet til dig før i en tråd om at du nok sku være mor igen inden ret længe og se, nu er den der sku! Kæmpe stort tillykke endnu engang! ❤

Anmeld

22. august 2014

Lotus86

Kan se stregerne på begge to Stort tillykke <3

Anmeld

22. august 2014

Lrm

Ih hvor fedt tillykke!!

sagde jo du skulle teste

Anmeld

22. august 2014

grinny

anonym58 skriver:

Årh mange gange tillykke! Jeg havde skrevet til dig før i en tråd om at du nok sku være mor igen inden ret længe og se, nu er den der sku! Kæmpe stort tillykke endnu engang! ❤

Ja det kan jeg godt huske du skrev 

Det er så vildt, troede faktisk aldrig det skulle ske igen - ja sådan tænker man vel? Og nu har jeg lavet to positive test 

Anmeld

22. august 2014

grinny

Lrm skriver:

Ih hvor fedt tillykke!!

sagde jo du skulle teste

Ja skulle bare lige overtales lidt 

Anmeld

22. august 2014

grinny

Lotus86 skriver:

Kan se stregerne på begge to Stort tillykke <3

Det er jeg glad for at høre! 

Er sikker på nu at det ikke er mig der ser syner 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.