22års forskel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. august 2014

Anonym trådstarter

Mettefpigen skriver:

Hvis folk har det godt med det så er det da bare sådan det skal være Lad være med at tænke på hvordan andre har det med det...
Personligt kunne jeg ikk da jeg ikk ville kunne have en som var på alder med min mor eller ældre end min mor... Men det er jo mig...

Min mor er over 10år ældre end ham (:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2014

Mettefpigen

Anonym skriver:

Min mor er over 10år ældre end ham (:

;-) jeg skrev det fordi min mor var 19 da hun fik mig :-)

Anmeld

25. august 2014

Røverdatter

Jeg har været i et kortvarigt forhold hvor jeg var 24 og han 45. Det gik slet ikke. Men han var også færdig med at få børn (havde hele 4 styks) og det var jeg ikke.. og en masse andre generelle forskelle ift hvor vi var i vores udvikling/liv.

Nu er jeg sammen med den skønneste mand. Han er 33 og jeg er 25. Ingen tvivl om at jeg altid har været til mænd ældre end mig, og ikke drenge. Men har fundet ud af at 10+ i aldersforskel er for meget for mig!

Mærk efter i dig selv og vær sammen hvis i føler for det

Det er jo ekstremt individuelt hvordan vi har det i et sådant forhold.

Anmeld

26. august 2014

Anonym trådstarter

Røverdatter skriver:

Jeg har været i et kortvarigt forhold hvor jeg var 24 og han 45. Det gik slet ikke. Men han var også færdig med at få børn (havde hele 4 styks) og det var jeg ikke.. og en masse andre generelle forskelle ift hvor vi var i vores udvikling/liv.

Nu er jeg sammen med den skønneste mand. Han er 33 og jeg er 25. Ingen tvivl om at jeg altid har været til mænd ældre end mig, og ikke drenge. Men har fundet ud af at 10+ i aldersforskel er for meget for mig!

Mærk efter i dig selv og vær sammen hvis i føler for det

Det er jo ekstremt individuelt hvordan vi har det i et sådant forhold.

Nu her efter min søn kom i seng skrev jeg at han gerne måtte kigge op fordi jeg endeligt savnede ham & havde bare så meget lyst til at se ham igen (:

Så kom han & han er virkelig sød (:

& det kilder i min mave når han holder om mig (:

& føler det er kærlighed det her !

& vi kan snakke om alt !

Nu må vi se.. Vi er ikke kærester endnu, men meget glade for hinanden (:

Anmeld

26. august 2014

Anonym trådstarter

Mettefpigen skriver:

;-) jeg skrev det fordi min mor var 19 da hun fik mig :-)

Det osse i orden (:

Anmeld

26. august 2014

Roselil

Profilbillede for Roselil

Åh, den er lidt svær. Kommer vel først og fremmest an på jer og jeres personlighed og forhold indbyrdes Men derudover er der et par fakta man skal tænke på: i den lettere ende er der det med oplevelser fra barndom/ungdom, børnetime, datidens store popidol, børnebøger, politiske sager osv. Som ikke er en delt oplevelse da i kommer fra forskellige årtier, i den tunge ende: blir man sammen hele livet, vil den yngste af parterne formentlig blive ladt alene tilbage...                      

Anmeld

26. august 2014

mit1barn

skal jeg være helt ærlig, så synes jeg at det er for meget! Jeg ville tænke at det var far, datter og barnebarn som var på tur...

Anmeld

26. august 2014

lineog4

Nyd kærligheden og hinanden. Men skal det blive et rigtigt forhold, så overvej hvad aldersforskellen betydet om 10 år.

Min mand er 13 år ældre end mig og har egentlig aldrig skænket det en tanke før han kom på den anden side af 50 - han er bare blevet ældre end mig lige pludseligt. Han er stadig min mand og jeg elsker ham, men alderen sættes i perspektiv jo ældre man bliver sammen - svært at forklare, men vil bare sige der også er en tid efter forelskelsen...

Anmeld

26. august 2014

Anonym trådstarter

Tak alle sammen (:

Ja der er forskellige meninger om tingene, men kan bare mærke at jeg er blevet rigtig glad for ham (:

Så nu ser vi hvordan & hvorledes fremtiden kommer til at se ud (:

Anmeld

26. august 2014

Marts<3

missehxx skriver:

Altså der er 25 års forskel på min kæreste og jeg. Jeg er 19 og han er 44. Vi har lige fået vores første barn sammen i maj, og har været sammen i 3 år og skal giftes til september. Selvfølgelig kan det lade sig gøre ��

Var du så 17 år og han var 41 da i fandt sammen???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.