Positiv test efter BIO

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. august 2014

May86

LilleMie skriver:

Uvished er virkelig en bitch!!! Men det er jo ikke unormalt med blødning, selvom man er gravid, så der er stadig meget håb og din test er da flot positiv stadig!

Jeg krydser fingre for, at alt er som det skal være, og du får godt nyt efter din blodprøve i næste uge  

Det er sgu svært, ja. Nu har jeg planlagt hyggeaften både fredag og lørdag med nogle skønne veninder, så kan jeg få tankerne lidt på afveje 

Det der tricker er tanken om sidst og så, at det ikke bare er pletblødning. Men  For at det bliver siddende 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2014

CH2012

May86 skriver:

Jeg ved godt, at det ikke rigtigt kan være til at regne med, når jeg tester nu. Men dette er altså det tydeligste jeg har testet både sidste gang og i denne graviditet.

blødningen er let aftagende, men stadig tilstede. Har besluttet mig for, at det er mine slimhinder, og så må vi se hvad resultatet af blodprøven er i næste uge.

Jeg håber og krydser fingre for, at du er en af dem, som har "menstruation" i starten af sin graviditet 

Anmeld

23. august 2014

May86

CH2012 skriver:

Jeg håber og krydser fingre for, at du er en af dem, som har "menstruation" i starten af sin graviditet 

Som jeg skrev, så tvivler jeg. Blødte fra 4/8-14/8, hvor jeg tænker det var en blødning i stedet for mens eller hvad man kan kalde det.

men krydser da stadig fingre for at det har andre årsager end at det er ved at blive udstødt. Selvom håbet er ved at være smalt her på 2. dagen, hvor jeg dog har blødt mindre, men så kommer der sådan en del ind imellem.

Anmeld

23. august 2014

May86

Har lige blødt en del ved toiletbesøg. Virker som om al håb er ude, men nu må vi se hvad svaret på blodprøven bliver onsdag.

Anmeld

23. august 2014

May86

Samtidig er symptomerne ikke sådan vildt tydelige mere. Ingen kvalme, ømhed i brysterne synes jeg ikke rigtigt. Er oppustet og kan ikke spise så meget af gangen, og er træt (men hvis jeg skal analysere, så føles det heller ikke så slemt mere 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.