Positiv test efter BIO

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.935 visninger
24 svar
18 synes godt om
17. august 2014

May86

Hej alle.

er endnu engang helt rundt på gulvet, da jeg i eftermiddags testede ret positiv inden for tidsgrænsens  Ret positiv= Lyserød. Havde en bio, hvor mens kom 28/6 og varede til 5-6 juli og så igen kortervarende blødning fra 9/7.

Min forvirring består så i, at 1) Jeg testede 0 i HcG d. 29. juli, og 2) min mens kom ca 8 dage forsinket d 4/8 og varede i 10 dage. Ingen voldsomme blødningers - kunne klare det med små indlæg, og ingen mens.-smerter 

Grunden til, at jeg er blevet testmonster disse dage er, at jeg forsøgte at blive klogere på hvordan min cyklus fungerer, men i 3 dage var der bare ikke nogen streger på ægløsningstesten, og fandt det mærkeligt, at der ikke bare var en svag Burde jo være på vej til at have ÆL, så djævlen på skulderen bestemte sig for at g-teste... 

Nogen af jer der kan komme med et fornuftigt bud?? Hvis cyklus tæller fra 9/7, så vil jeg være 5+4 i dag  HVIS det bliver der denne gang..

de vedhæftede billeder er taget med få minutters mellemrum.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2014

Summer2014baby

Umildbart har jeg ikke et bud på din cyklus, men gravid er du da. Stort tillykke!

Håber og krydser for at den holder ved denne gang :-)

Anmeld

17. august 2014

Mor til F

May86 skriver:

Hej alle.

er endnu engang helt rundt på gulvet, da jeg i eftermiddags testede ret positiv inden for tidsgrænsens  Ret positiv= Lyserød. Havde en bio, hvor mens kom 28/6 og varede til 5-6 juli og så igen kortervarende blødning fra 9/7.

Min forvirring består så i, at 1) Jeg testede 0 i HcG d. 29. juli, og 2) min mens kom ca 8 dage forsinket d 4/8 og varede i 10 dage. Ingen voldsomme blødningers - kunne klare det med små indlæg, og ingen mens.-smerter 

Grunden til, at jeg er blevet testmonster disse dage er, at jeg forsøgte at blive klogere på hvordan min cyklus fungerer, men i 3 dage var der bare ikke nogen streger på ægløsningstesten, og fandt det mærkeligt, at der ikke bare var en svag Burde jo være på vej til at have ÆL, så djævlen på skulderen bestemte sig for at g-teste... 

Nogen af jer der kan komme med et fornuftigt bud?? Hvis cyklus tæller fra 9/7, så vil jeg være 5+4 i dag  HVIS det bliver der denne gang..

de vedhæftede billeder er taget med få minutters mellemrum.

Testen er i hvertfald positiv, det er der ingen tvivl om  

Anmeld

17. august 2014

May86

Det er sådan lidt svært at tro på den er der... 

Har taget en test her til morgen med forhåbningen om at den var mere tydelig med morgenurinen.

Men desværre nej.... Nu debatterer jeg med mig selv om jeg skal have fat i lægen til blodprøve eller om jeg bare skal vente en uge og teste igen.

Anmeld

17. august 2014

modesty

May86 skriver:

Det er sådan lidt svært at tro på den er der... 

Har taget en test her til morgen med forhåbningen om at den var mere tydelig med morgenurinen.

Men desværre nej.... Nu debatterer jeg med mig selv om jeg skal have fat i lægen til blodprøve eller om jeg bare skal vente en uge og teste igen.

Den er HELT sikkert positiv.  Du kan ikke regne med at testene konsekvent bliver mere positive.

Anmeld

17. august 2014

May86

modesty skriver:

Den er HELT sikkert positiv.  Du kan ikke regne med at testene konsekvent bliver mere positive.

Tak  Ja, det er jo også det vigtigste 

Så må vi se om den bliver der. Har fået stærke ordrer på at suge ind i bækkenbunden og krydse benene 

Anmeld

18. august 2014

May86

Opkald til lægen, som er vildt forvirret over, at jeg tester positiv nu. "Hvorfor tester du også nu?". Jah, æl-test viser ikke engang bare en lille streg og oppustethed. Nåh, okay. Hun oplyser mig, at hcg var under 2 ved sidste blodprøve. Hendes konklusion var, at jeg skal have taget en blodprøve i morgen, fordi det kan jo altså ikke helt passe.

Men det er da rart, at min krops reaktioner kan forvirre selv lægen 

Anmeld

19. august 2014

May86

Confessed testing monster in the house! 

skal have taget blodprøve om en time, men måden lægen fik det sagt på, fik mig til at ønske at jeg fik tjekket en ekstra gang med mig selv, så det ikke bare er indbildning. Men den ER der altså. Og temmelig meget tydligere end sidst og forrige gang 

Anmeld

20. august 2014

May86

Blodprøven fra i går viser et HcG på 420. Så stadig tidligt. Har fået en tid i næste uge, hvor tallet så gerne skulle være flerdoblet 

Men øh.... Hvordan skal jeg lige få tålmodighed til på onsdag, hvor jeg så kan få svaret?! 

Anmeld

20. august 2014

Lotus86

Hvor mærkeligt det end er, så skal du da i hvert fald have et tillykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.