Positiv test efter BIO

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. august 2014

modesty

Blodprøven fra i går viser et HcG på 420. Så stadig tidligt. Har fået en tid i næste uge, hvor tallet så gerne skulle være flerdoblet 

Men øh.... Hvordan skal jeg lige få tålmodighed til på onsdag, hvor jeg så kan få svaret?! 

Du er gravid, du er gravid, du er gravid, du er gravid. Og det vil du også få at vide på onsdag.

Jeg forstår godt at du er mega nervøs ovenpå bio. Vi var i IVF behandling her, og følelserne sidder bare udenpå tøjet, og nervøsiteten også.

Men du ER gravid. Prøv at tænke på noget andet, bare engang imellem, så bekymringerne ikke overtager for meget.

Forstår egentlig slet ikke at lægen siger god for blodprøver når du så tydeligt er gravid - men måske det er på grund af din historie med en bio? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2014

May86

modesty skriver:

Du er gravid, du er gravid, du er gravid, du er gravid. Og det vil du også få at vide på onsdag.

Jeg forstår godt at du er mega nervøs ovenpå bio. Vi var i IVF behandling her, og følelserne sidder bare udenpå tøjet, og nervøsiteten også.

Men du ER gravid. Prøv at tænke på noget andet, bare engang imellem, så bekymringerne ikke overtager for meget.

Forstår egentlig slet ikke at lægen siger god for blodprøver når du så tydeligt er gravid - men måske det er på grund af din historie med en bio? 

Jeg ved det  

Det er pga bio'en, men tænkte også, at det skulle have lov at gå sin gang. Men det er ok med mig, at det lige bliver tjekket, at det udvikler sig korrekt og så at der kan komme noget ro på 

Anmeld

20. august 2014

May86

Lotus86 skriver:

Hvor mærkeligt det end er, så skal du da i hvert fald have et tillykke

Tusind tak 

Anmeld

20. august 2014

Linkae

Tillykke med graviditeten  

Anmeld

21. august 2014

May86

Linkae skriver:

Tillykke med graviditeten  

Lige over!

oplevede to gange i går at bløde igennem til det yderste. Det var helt frisk, meget lyst rødt, blod og kunne bare mærke det væltede ud, da jeg rejste mig. Men jeg har ret følsomme slimhinder normalt, så vælger at opfatte det som en del af graviditeten 

Anmeld

21. august 2014

May86

Noget mere blødning i dag. 

Anmeld

21. august 2014

CH2012

May86 skriver:

Noget mere blødning i dag. 

Har du blødt mere? Og hvad med smerter?

Anmeld

21. august 2014

May86

Har du blødt mere? Og hvad med smerter?

Hej.

ja, bløder stadig. Kan mærke det. Og drypper ned i toilettet, så har lidt mistet håbet må jeg sige 

Har lidt mens murren, men ikke deciderede smerter. Havde jeg heller ikke sidst.

Min veninde foreslog vagtlægen, men de kan jo ikke gøre noget.

Anmeld

22. august 2014

May86

Jeg ved godt, at det ikke rigtigt kan være til at regne med, når jeg tester nu. Men dette er altså det tydeligste jeg har testet både sidste gang og i denne graviditet.

blødningen er let aftagende, men stadig tilstede. Har besluttet mig for, at det er mine slimhinder, og så må vi se hvad resultatet af blodprøven er i næste uge.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

22. august 2014

LilleMie

May86 skriver:

Jeg ved godt, at det ikke rigtigt kan være til at regne med, når jeg tester nu. Men dette er altså det tydeligste jeg har testet både sidste gang og i denne graviditet.

blødningen er let aftagende, men stadig tilstede. Har besluttet mig for, at det er mine slimhinder, og så må vi se hvad resultatet af blodprøven er i næste uge.

Uvished er virkelig en bitch!!! Men det er jo ikke unormalt med blødning, selvom man er gravid, så der er stadig meget håb og din test er da flot positiv stadig!

Jeg krydser fingre for, at alt er som det skal være, og du får godt nyt efter din blodprøve i næste uge  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.