indretningsstil - vis mig din

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. september 2014

Isabella_mor

Hvis I også har brændeovn ligesom os, så vil jeg blive helt vild glad for at se hvordan i har indrettet jer omkring den.

vi tænker lidt at vi måske gerne vil lave et hyggehjørne hvor vi til vinter kan ligge på nogle foldemadresser med tæpper og puder osv, og læse bøger og bare nyde varmen og de flotte flammer.. men hvordan har I gjort??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Sådan ser det ud hos os. Lidt neutralt måske, men vi syntes det er hyggeligt. 

Det billede med den store skænk med den blanke væg, bliver til en stor billedevæg, så rammerne med billeder står lige på skænken, da jeg stadig er i gang med at vælge billeder! X

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

11. september 2014

EAF

lineog4 skriver:

Tør man vise sit rod og maksimalisme  Vores indretning er samsurium af vi nu har kunne lide og tror den eneste røde tråd er der ikke er en rød tråd og der hele tiden bliver lavet om og ja så at der er en masse børn der er i gang med alt hele tide.

jeg vover pelsen og giver jer andre glæden ved at kunne sige: nej hvor har jeg det selv ordentligt 

Lidt fra stuerne kan det blive til:

Et rigtigt levende hyggeligt hjem 

Anmeld

12. september 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Isabella_mor skriver:

Hvis I også har brændeovn ligesom os, så vil jeg blive helt vild glad for at se hvordan i har indrettet jer omkring den.

vi tænker lidt at vi måske gerne vil lave et hyggehjørne hvor vi til vinter kan ligge på nogle foldemadresser med tæpper og puder osv, og læse bøger og bare nyde varmen og de flotte flammer.. men hvordan har I gjort??

Hvis i har godt med gulvplads, så har Bilka sådan nogen "fatboy" efterligninger, men som er formsyet om ligestol. De er genialt gode at sidde/ligge i!!! Kunne man godt lave noget hyggeligt med foran en brændeovn 

Anmeld

12. september 2014

Isabella_mor

Mor11 skriver:

Hvis i har godt med gulvplads, så har Bilka sådan nogen "fatboy" efterligninger, men som er formsyet om ligestol. De er genialt gode at sidde/ligge i!!! Kunne man godt lave noget hyggeligt med foran en brændeovn 

selvom vi har meget plads, så har vi nok ikke SÅ meget plads.. 

jeg kommer til at låne sådan en rigtig ammestol af min mor, den kommer nok til at stå henne ved brændeovnen  

men den er super smart sådan en der... måske vi skulle have sådan nogle i stedet for sofaen  

Anmeld

16. september 2014

Anonym

Her lidt billeder fra vores hus �� vi har næsten lige fået nyt tag på, derfor der mangler lysninger ved nogle af Velux vinduerne beklager ! Børneværelserne skal laves om her i efteråret, således at legeværelse blir til min kæreste datter på 2 1/2 år og hendes nuværende værelse blir til den lille nye prinsesse ❤️

Anmeld

16. september 2014

Anonym

Se bort fra rodet!! 

Anmeld

16. september 2014

Isabella_mor

Anonym skriver:

Se bort fra rodet!! 

hvilket rod??  

Det er fint

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.