indretningsstil - vis mig din

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. august 2014

NGV

Sådan her ser vores hjem ud  Eller dvs. sådan så det ud sidst jeg tog billeder af det. Rykker ofte rundt og maler vores møbler 

Der er lidt mange billeder, sorry

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2014

Isabella_mor

Anemones mor skriver:

Sådan her ser vores hjem ud  Eller dvs. sådan så det ud sidst jeg tog billeder af det. Rykker ofte rundt og maler vores møbler 

Der er lidt mange billeder, sorry

Ej det er også lækkert  

Anmeld

17. august 2014

Masig

Lige et par af vores dagligstue... Synes den er ganske hyggelig, men jeg bliver nok aldrig helt tilfreds hehe... Der er altid noget jeg gerne lige vil have lavet om, eller noget jeg ikke har som jeg gerne ville have osv...

Anmeld

17. august 2014

lineog4

Billemyre skriver:

Feeedt hjem, I har jer! Lige min stil.

Og øhhh, jeg er så i den situation, at jeg kan sige: Nej, hvor har jeg det selv rodet 

Til TS:
Jeg har desværre ikke lige nogen billeder af vores hjem (og er på vej ud af døren, så kan heller ikke lige tage nogle), men jeg har samlet billeder af min boligstil inde på Pinterest:
http://www.pinterest.com/billemyre/my-dream-home/

Tak det var så også en af de okay dage, plus der er værelser man ikke kan se og hjørner alla (taget samme dag, værelserne får I ikke for det var jo heldigvis ikke der der blev spurgt til):

Anmeld

17. august 2014

Isabella_mor

lineog4 skriver:

Tak det var så også en af de okay dage, plus der er værelser man ikke kan se og hjørner alla (taget samme dag, værelserne får I ikke for det var jo heldigvis ikke der der blev spurgt til):

Børneværelser er der jo masser af tråde med  

Anmeld

17. august 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79
o1Mutte skriver:

Her er vores stue :-) 

Det er jo mega god stil, det der!!

Vi har den samme skænk, stole og spisebord vh stine

Anmeld

18. august 2014

Guldet

Altid spændende at se andres indretning .. og få ideer .. Mangler også inputs på hvad jeg kan hænge på væggen med tvet. Nå men her er lidt fra stuen og køkken

Anmeld

18. august 2014

Guldet

Anonym skriver:

Så har jeg taget et par billeder af vores stue - den er stor!!! Min mand har lige købt nye højtalere, så det ene par skal naturligvis sælges (så træk lige er par højtalere fra )
Den hvide kommode ved siden af legekøkkenet, er fyldt med legetøj Og så er der jo mega rodet på spisebordet - men sådan ser det altså ud lige nu  (Vi spiser i køkkenet Hahaha)

Ser super hyggeligt ud!

Anmeld

18. august 2014

Lililili

Lidt billeder af vores 3 stuer  

Anmeld

24. august 2014

advokaten

Isabella_mor skriver:

ihh nu kan tiden altså bare ikke gå hurtigt nok..

vi flytter ind i vores nye hus om 2 UGER..!!! 

og i den forbindelse vil vi komme til at skulle indrette os en del anderledes. 

både fordi at vi rent faktisk får en stue som KUN kommer til at fungere som stue, og så får vi jo hvert vores værelse. et dejligt stort køkken og bryggers  

men jeg er TOM for ideer til indretning.. jeg tænker hele tiden sort og hvidt, og jeg har ikke forstand på at indrette mig..

jeg kigger blogs, jeg kigger google osv. men ALLE steder jeg søger efter indretningsideer, så er det altid med alt det dersens HAY og Ferm Living der blinker trælst i mine øjne.. det er ALT FOR DYRT selvom jeg godt kan lide det. så synes jeg simpelthen det er alt for mange penge at bruge på de forskellige ting.

nu er min bibel lige dukket op (Det nye IKEA katalog) og jeg har "shoppet" (dvs, sat ring om med tusch) de ting jeg godt kunne tænke mig.. men det er kun store ting.. altså møbler. og ikke indretning... og det krible krabler i mine fingre.. 

men jeg er helt blank når det kommer til de slags, altså. vaser, lys, lamper, tæpper, puder ect.

ÅHHH er der ikke nogen af jer søde dejlige baby.dk'ere som kunne tænke sig at vise mig lidt hvordan i bor. 

(i den forbindelse gør jeg det muligt at svare i tråden anonymt, fordi jeg synes tit at folk ikke ønsker at dele deres hjem med ansigt, og så er der jo sikkerheden osv.. så derfor kan i jo svare anonymt, og så vil det for mig bare være billeder med ideer. og det vil andre måske også være interesserede i at følge lidt med på )

Courageus maximalisme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.