Isabella_mor skriver:
ihh nu kan tiden altså bare ikke gå hurtigt nok..
vi flytter ind i vores nye hus om 2 UGER..!!!
og i den forbindelse vil vi komme til at skulle indrette os en del anderledes.
både fordi at vi rent faktisk får en stue som KUN kommer til at fungere som stue, og så får vi jo hvert vores værelse. et dejligt stort køkken og bryggers
men jeg er TOM for ideer til indretning.. jeg tænker hele tiden sort og hvidt, og jeg har ikke forstand på at indrette mig..
jeg kigger blogs, jeg kigger google osv. men ALLE steder jeg søger efter indretningsideer, så er det altid med alt det dersens HAY og Ferm Living der blinker trælst i mine øjne.. det er ALT FOR DYRT selvom jeg godt kan lide det. så synes jeg simpelthen det er alt for mange penge at bruge på de forskellige ting.
nu er min bibel lige dukket op (Det nye IKEA katalog
) og jeg har "shoppet" (dvs, sat ring om med tusch) de ting jeg godt kunne tænke mig.. men det er kun store ting.. altså møbler. og ikke indretning... og det krible krabler i mine fingre..
men jeg er helt blank når det kommer til de slags, altså. vaser, lys, lamper, tæpper, puder ect.
ÅHHH er der ikke nogen af jer søde dejlige baby.dk'ere som kunne tænke sig at vise mig lidt hvordan i bor.
(i den forbindelse gør jeg det muligt at svare i tråden anonymt, fordi jeg synes tit at folk ikke ønsker at dele deres hjem med ansigt, og så er der jo sikkerheden osv.. så derfor kan i jo svare anonymt, og så vil det for mig bare være billeder med ideer. og det vil andre måske også være interesserede i at følge lidt med på )
Ups glemte at komme med billeder af min lille hybel. De kommer her, godt nok lidt mørke. Jeg håber du kan se stilen. Jeg skal så lige sige, at jeg ikke er færdig med indretningen, hvilket nok især ses på soveværelset
Vh. Louise