Carina:-) skriver:
Jeg forstår ikke dramatikken?
Du (og andre) får det til at lyde som om forældrene konstant vælter rundt i egotåge og drikker sig stive inden de henter deres born.
Det er vel ikke værre end hvis man korer hjem fra en familiefest med sine born i bilen - herregud fordi de skulle sidde i en bil en times tid...
De har jo bare hygget sig med et hold venner,henter bornene fordi I ikke kunne have dem overnattende og thats it?
Der er hverken snak om fulde forældre eller skrigende urolige born så ta det dog roligt-
Havde det været mig havde jeg sagt ja til overnatning og havde stoppet ungerne ind i min seng og snuppet sofaen- Men jeg er så også vant til at hjælpe veninder med at tage deres born hvis de lige skal ud en enkelt aften .
Og hvad i alverden er det du foler dig misbrugt over?
jeg tror du har misforstået det.
TS passer børnene. forældrene spørger om de kan overnatte, det kan de ikke. moren kommer og henter børnene for at køre dem til en ven/veninde hvor børnene skal sove, for at forældrene igen kan tage ud og feste eller hvad de nu skal. dvs at børnene bliver vækket for at forældrene kan køre dem til et andet sted hvor de kan sove..
jeg kan GODT se problemet i det. Det er sgu ikke fair over for børnene.
Anmeld