Hej piger . Undskyld har lige brug for at komme ud med dette ..
Det stArter med min kæreste ringer og siger han bror har spurgt om vi ka passe deres to børn , fordi de skulle ud og Spise med nogen venner! Først siger jeg nej ! Da vi egenligt havde planlagt vores aften , med vores barn . Men vælger dog at sige ja alligevel , da det jo er familie og man hjælper jo hinanden !
Vi siger så ungerne ikk ka sove her , da vi ikk har pladsen ! Det fint siger de , de vil hente ved en 22 tiden seneste! Okay , fair nok .
Den ene af deres børn den lille på 2 år lad os kalde barnet b , hun bliver puttet 19:30 . Og bliver puttet i min seng , ca 21:30 falder b i søvn , b græder og kalder på sin mor og far. Jeg fortæller b at mor og far kommer når b har sovet lidt . Og lægger mig hos hende . Hun falder i søvn , og far skriver og spørg om de må sove her. Vi siger nej , da vi mangler et sted til den mindste . Og vi har planer næste morgen ( hvilket jeg synes er fair ???)
De skriver så de kommer kl 22:10 . Vi venter og venter og der sker ingen ting! Kl 23 dukker moren op med en veninde , og henter a og b ( a er deres andet barn !) hun vækker dem , og siger de skal ud og køre ??? Hvilket jeg ikk forstår (vi bor overfor hinanden!) jo men hendes mand sad hjemme hos nogle venner og der skulle de hen!!!!
Undskyld men helt ærligt ! Du vækker fandeme ikk to sovende unger og køre en times kørsel for at tage til "fest" eller hva det er igen !!! Jeg troede at når de hentede dem ville de gå hjem ! Jeg er så sur og indebrændt !! Synes simpelthen ikk de ka være det bekendt ! Godt være jeg ikk skal blande mig , men alligevel ! De spørger samme dag om vi ka tag dem , et par timer senere når vi har dem spørger de om de må sove her!!!
Jeg er gal ! Virkelig gal !!
Undskyld mit lange indlæg , skulle bar ud med det !
Anmeld