Jeg er rasende !!! Føler mig udnyttet !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. august 2014

Isabella_mor

Anonym skriver:

Hej piger . Undskyld har lige brug for at komme ud med dette ..

Det stArter med min kæreste ringer og siger han bror har spurgt om vi ka passe deres to børn , fordi de skulle ud og Spise med nogen venner! Først siger jeg nej ! Da vi egenligt havde planlagt vores aften , med vores barn . Men vælger dog at sige ja alligevel , da det jo er familie og man hjælper jo hinanden !

Vi siger så ungerne ikk ka sove her , da vi ikk har pladsen ! Det fint siger de , de vil hente ved en 22 tiden seneste! Okay , fair nok .

Den ene af deres børn den lille på 2 år lad os kalde barnet b , hun bliver puttet 19:30 . Og bliver puttet i min seng , ca 21:30 falder b i søvn , b græder og kalder på sin mor og far. Jeg fortæller b at mor og far kommer når b har sovet lidt . Og lægger mig hos hende . Hun falder i søvn , og far skriver og spørg om de må sove her. Vi siger nej , da vi mangler et sted til den mindste . Og vi har planer næste morgen ( hvilket jeg synes er fair ???)

De skriver så de kommer kl 22:10 . Vi venter og venter og der sker ingen ting! Kl 23 dukker moren op med en veninde , og henter a og b ( a er deres andet barn !) hun vækker dem , og siger de skal ud og køre ??? Hvilket jeg ikk forstår (vi bor overfor hinanden!) jo men hendes mand sad hjemme hos nogle venner og der skulle de hen!!!!

Undskyld men helt ærligt ! Du vækker fandeme ikk to sovende unger og køre en times kørsel for at tage til "fest" eller hva det er igen !!! Jeg troede at når de hentede dem ville de gå hjem ! Jeg er så sur og indebrændt !! Synes simpelthen ikk de ka være det bekendt ! Godt være jeg ikk skal blande mig , men alligevel ! De spørger samme dag om vi ka tag dem , et par timer senere når vi har dem spørger de om de må sove her!!!

Jeg er gal ! Virkelig gal !!

Undskyld mit lange indlæg , skulle bar ud med det !

ej jeg havde da godtnok reageret ligesom dig. jeg forstår ikke de forældre der ser deres børn som "noget der bare skal skaffes af vejen så mor og far kan..." 

jeg kan godt forstå at forældre har brug for at være spontane osv, men det er bare ikke altid lige let når man har børn man skal tage sig af... 

Det er ekstremt tarveligt over for børnene. 

så jeg forstår GODT hvorfor du føler som du gør.

men nu tror jeg ikke at børnene har lidt overlast hvis det bare er en engangsting. men et eller andet sted, så er det altså svigt fra forældrenes side.. det synes jeg. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2014

Mami

Anonym skriver:

Nej de skulle ikk sove der .

Spurgte du dem om det? 

Jeg kan ikke helt forstå hvorfor du føler dig udnyttet? 

Anmeld

16. august 2014

MysteriousAngel

Hvad skulle de have gjort?
De hygger med deres vennepar, det trækker ud, de spørger om ungerne må overnatte hos jer fordi de gerne vil hygge videre, Du siger nej. Så kan de enten gøre følgende:
Sige til deres venner at de skal hjem eller
hente deres børn og lægge dem hos vennerne imens de hygger færdigt.
Jeg siger ikke at de er årets forældrepar, havde selv valgt anderledes, men jeg kan da godt forstå at de henter dem. Du havde jo selv sagt flere gange at de ikke kunne sove der.
Da moren så kom og du opdagede det, kunne du havde sagt. Ej det er fjollet, hvad siger du til de bare bliver her. Men du vælger at fastholde og bagefter brokke dig. Det synes jeg faktisk er værre...

Anmeld

16. august 2014

Anonym trådstarter

Mami skriver:

Spurgte du dem om det? 

Jeg kan ikke helt forstå hvorfor du føler dig udnyttet? 

Hun sagde de skulle ud og køre .

Anmeld

16. august 2014

Anonym trådstarter

Hvad skulle de have gjort?
De hygger med deres vennepar, det trækker ud, de spørger om ungerne må overnatte hos jer fordi de gerne vil hygge videre, Du siger nej. Så kan de enten gøre følgende:
Sige til deres venner at de skal hjem eller
hente deres børn og lægge dem hos vennerne imens de hygger færdigt.
Jeg siger ikke at de er årets forældrepar, havde selv valgt anderledes, men jeg kan da godt forstå at de henter dem. Du havde jo selv sagt flere gange at de ikke kunne sove der.
Da moren så kom og du opdagede det, kunne du havde sagt. Ej det er fjollet, hvad siger du til de bare bliver her. Men du vælger at fastholde og bagefter brokke dig. Det synes jeg faktisk er værre...

Nej de havde sagt de skulle til møde og ikk hygge med vennerne ! Men det gjorde de . Så de løg for os .

Anmeld

16. august 2014

Mor til Ella

Anonym skriver:

Hej piger . Undskyld har lige brug for at komme ud med dette ..

Det stArter med min kæreste ringer og siger han bror har spurgt om vi ka passe deres to børn , fordi de skulle ud og Spise med nogen venner! Først siger jeg nej ! Da vi egenligt havde planlagt vores aften , med vores barn . Men vælger dog at sige ja alligevel , da det jo er familie og man hjælper jo hinanden !

Vi siger så ungerne ikk ka sove her , da vi ikk har pladsen ! Det fint siger de , de vil hente ved en 22 tiden seneste! Okay , fair nok .

Den ene af deres børn den lille på 2 år lad os kalde barnet b , hun bliver puttet 19:30 . Og bliver puttet i min seng , ca 21:30 falder b i søvn , b græder og kalder på sin mor og far. Jeg fortæller b at mor og far kommer når b har sovet lidt . Og lægger mig hos hende . Hun falder i søvn , og far skriver og spørg om de må sove her. Vi siger nej , da vi mangler et sted til den mindste . Og vi har planer næste morgen ( hvilket jeg synes er fair ???)

De skriver så de kommer kl 22:10 . Vi venter og venter og der sker ingen ting! Kl 23 dukker moren op med en veninde , og henter a og b ( a er deres andet barn !) hun vækker dem , og siger de skal ud og køre ??? Hvilket jeg ikk forstår (vi bor overfor hinanden!) jo men hendes mand sad hjemme hos nogle venner og der skulle de hen!!!!

Undskyld men helt ærligt ! Du vækker fandeme ikk to sovende unger og køre en times kørsel for at tage til "fest" eller hva det er igen !!! Jeg troede at når de hentede dem ville de gå hjem ! Jeg er så sur og indebrændt !! Synes simpelthen ikk de ka være det bekendt ! Godt være jeg ikk skal blande mig , men alligevel ! De spørger samme dag om vi ka tag dem , et par timer senere når vi har dem spørger de om de må sove her!!!

Jeg er gal ! Virkelig gal !!

Undskyld mit lange indlæg , skulle bar ud med det !

Bor de lige over for jer?

For hvis de gør forstår jeg ikke at i kunne beholde dem, og så de blev hentet inden i skulle noget om morgenen.

Forstår heller ikke hvorfor du føler dig udnyttet?

Jeg havde nok heller ikke valgt at gøre som moren gjorde her, men det er jo hendes valg

Anmeld

16. august 2014

Anonym trådstarter

Mor til Ella skriver:

Bor de lige over for jer?

For hvis de gør forstår jeg ikke at i kunne beholde dem, og så de blev hentet inden i skulle noget om morgenen.

Forstår heller ikke hvorfor du føler dig udnyttet?

Jeg havde nok heller ikke valgt at gøre som moren gjorde her, men det er jo hendes valg

Fordi de så ikk ville stå op før kl 12 ! Vi har prøvet det engang før .. Vi ringede til dem og de ringede først til os kl 12 og sagde de lige var stået op. Der kom vi forsent til bryllup !

Anmeld

16. august 2014

Mor til Ella

Isabella_mor skriver:

ej jeg havde da godtnok reageret ligesom dig. jeg forstår ikke de forældre der ser deres børn som "noget der bare skal skaffes af vejen så mor og far kan..." 

jeg kan godt forstå at forældre har brug for at være spontane osv, men det er bare ikke altid lige let når man har børn man skal tage sig af... 

Det er ekstremt tarveligt over for børnene. 

så jeg forstår GODT hvorfor du føler som du gør.

men nu tror jeg ikke at børnene har lidt overlast hvis det bare er en engangsting. men et eller andet sted, så er det altså svigt fra forældrenes side.. det synes jeg. 

Hvor fra ved du at de er " sådan nogle forældre der bare vil skaffe deres børn af vejen"?

Fordi man bliver forældre skal man vel have lov at hygge med vennerne.

De har jo spurgt noget jeg går ud fra at de stoler meget på da de overlader børn til dem, havde forsøgt at få overnatning, men familien sagde nej.

igen jeg havde valgt at kører hjem med mine børn, men der er jo ingen der siger at det jeg gør er det rigtige. Hun er moren og kender sine børn.

Anmeld

16. august 2014

Carina:-)

Jeg forstår ikke dramatikken?

Du (og andre) får det til at lyde som om forældrene konstant vælter rundt i egotåge og drikker sig stive inden de henter deres born.

Det er vel ikke værre end hvis man korer hjem fra en familiefest med sine born i bilen - herregud fordi de skulle sidde i en bil en times tid...

De har jo bare hygget sig med et hold venner,henter bornene fordi I ikke kunne have dem overnattende og thats it?

Der er hverken snak om fulde forældre eller skrigende urolige born så ta det dog roligt-

Havde det været mig havde jeg sagt ja til overnatning og havde stoppet ungerne ind i min seng og snuppet sofaen- Men jeg er så også vant til at hjælpe veninder med at tage deres born hvis de lige skal ud en enkelt aften .

Og hvad i alverden er det du foler dig misbrugt over?

Anmeld

16. august 2014

Isabella_mor

Mor til Ella skriver:

Hvor fra ved du at de er " sådan nogle forældre der bare vil skaffe deres børn af vejen"?

Fordi man bliver forældre skal man vel have lov at hygge med vennerne.

De har jo spurgt noget jeg går ud fra at de stoler meget på da de overlader børn til dem, havde forsøgt at få overnatning, men familien sagde nej.

igen jeg havde valgt at kører hjem med mine børn, men der er jo ingen der siger at det jeg gør er det rigtige. Hun er moren og kender sine børn.

det virker desværre bare for de forældre somom at deres børn bare var noget der lige skulle " skaffes af vejen så mor og far kunne tage ud og hygge sig..." det er jo kun noget jeg har vurderet ud fra det som TS skriver. og så fordi jeg selv har oplevet at være i TS, sted. og jeg kan virkelig godt genkende følelsen af at stå med nogle børn som forældrene så bare gerne vil have afsat for at kunne tage ud.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.