Loppemarkede hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. august 2014

De3Guldklumper

Min erfaring er at folk ikke gider kigge kasser igennem hvis den er proppet med for meget - nogen gange kigger de slet ikke i kasserne.

Så vil jeg anbefale af købe et tøj stativ til dit tøj og så ha børnetøjet på bord.

Jeg synes personligt det er rart med en pengekasse og jeg har altid 1000 kr med i byttepenge. Sedler og mønter. Det er træls den første kunde kommer med en 500 lap og kun køber for 35 kr - så er 300-400 kr i byttepenge hurtigt væk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2014

Kay

StineW79 skriver:

Du må komme forbi og gi et par gode tips og en god handel så! Vh stine

Ja hvis jeg lige var i Herning der er lidt langt at tage 

Anmeld

26. august 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79
Pylle3 skriver:

Min erfaring er at folk ikke gider kigge kasser igennem hvis den er proppet med for meget - nogen gange kigger de slet ikke i kasserne.

Så vil jeg anbefale af købe et tøj stativ til dit tøj og så ha børnetøjet på bord.

Jeg synes personligt det er rart med en pengekasse og jeg har altid 1000 kr med i byttepenge. Sedler og mønter. Det er træls den første kunde kommer med en 500 lap og kun køber for 35 kr - så er 300-400 kr i byttepenge hurtigt væk

Vi har købt pavilloner, også har min veninde 2 borde der måler 120, tænker på at låne et bord mere af min søsters svigerfar. Vi har også 2 tøjstativer, så håber der er plads til det hele.

Tror jeg ville få dårlige nerver af at stå med så mange penge normalt er jeg "pengeløs" og har kun mit kort på mig. Vil se om jeg ik ka finde kærsten gamle pengbælte ( eller hva de nu hedder!) så jeg ka ha pengene på mig og ik i en kasse. Vh stine

Anmeld

26. august 2014

StineW79

Kay skriver:

Ja hvis jeg lige var i Herning der er lidt langt at tage 

Ja at være i nærheden ville self hjælp! Vh stine

Anmeld

26. august 2014

Kay

StineW79 skriver:

Ja at være i nærheden ville self hjælp! Vh stine

Hov et andet godt råd mobil Pay! Hav det og reklamer med at du har det skidt op! Jeg har oplevet at det tiltrækker kunder

Anmeld

26. august 2014

StineW79

Kay skriver:

Hov et andet godt råd mobil Pay! Hav det og reklamer med at du har det skidt op! Jeg har oplevet at det tiltrækker kunder

Har sagt til kærsten at han lige ka hjælpe mig med at få det hentet + at vi ska ha printet et skilt, som ka komme op og hænge! 

Syntes det er rigtig smart, men har ndnu ik haft brug for det, så har ik fået appen hentet. Vh stine

Anmeld

26. august 2014

Mama85

StineW79 skriver:

Ej undskyld det sene tilbage svar! 

Dine svar er til stor hjælp!! Vh stine

Så lidt

Anmeld

26. august 2014

Muffinmus

Men pas på tyvagtige kvinder!!

Var selv afsted... Fik stjålet et par hummel bukser og et par Bundgaard sølv sutsko..virkeligt småligt når jeg havde sat det til 30 og 25 kr.

Anmeld

26. august 2014

StineW79

MariaE skriver:

Men pas på tyvagtige kvinder!!

Var selv afsted... Fik stjålet et par hummel bukser og et par Bundgaard sølv sutsko..virkeligt småligt når jeg havde sat det til 30 og 25 kr.

Ej det er bare ik ok! Ved ik lige hva jeg sku stille op med en tyv, men tror næsten at jeg endten ville blive stik tosset, eller syntes at det var synd at de var nød til at stjæle børnetøj, at jeg ville gi dem et eller andet af det billige.. Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.