Loppemarkede hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. august 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79
modesty skriver:

Du kan sagtens have forskellige slags ting, men sørg for at holde dem lidt adskilt. Altså, ikke børnetøj og voksentøj i samme kasse o.s.v.

Jeg synes det er fint med cirkapriser. F.eks at skrive 10-30 kr. på en kasse med tøj, så folk ved nogenlunde hvordan landet ligger. Og så kan de spørge mere specifikt når de finder noget de vil have.

Det er også en rigtig god idé at opdele børnetøj nogenlunde i størrelser, f.eks 50-62, 68-80 o.s.v.

Jeg synes ikke at du behøver at sætte priser på legetøj og andre ting, der kan folk bare spørge.

Også undskyld til dig for det sene tilbage svar!!

Har været i gang med sortere og har fået lavet en masse bundter opdelt i forskellige str'er osv. Tror jeg vil forsøge mig med ca priser på kasserene, også bare  For at få solgt en masse! Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2014

Kay

StineW79 skriver:

Undskyld det sene tilbage svar!!

Jeg er i gang med at sortere i stor stil, og har nu fået bundet det sammen i forskellige str'er osv.

Hvor mange veksel penge er godt ca at ha med, og det en god ide med feks 10'er og 20'er?? Vh stine

Vi plejer at havde 300-400 kr med og det er så alle slags mønter, også 10 og 20

Anmeld

25. august 2014

Nadia&Daniel

StineW79 skriver:

Humm ska for første gang nogenside stå i en bod på et loppemarkede, og ka ik lige helt finde ud af, hvordan jeg ska organisere mig... 

Jeg har både noget børnetøj, lidt af mit eget, legetøj og lidt andet forskellige ting. Spørgsmålet er om det er forvirrende at man har lidt af det hele? Eller helst bare holde sig indenfor samme område?? 

Håber det giver mening?! Vh stine

Du har fået mange gode råd. Så jeg vil bare sige, god fornøjelse

Anmeld

25. august 2014

StineW79

Kay skriver:

Vi plejer at havde 300-400 kr med og det er så alle slags mønter, også 10 og 20

Når du lige siger alle slags mønter, ka jeg godt se det smarte i også at ha 1-2-5 kr! Takker! Vh stine

Anmeld

25. august 2014

StineW79

Nadia&Daniel skriver:

Du har fået mange gode råd. Så jeg vil bare sige, god fornøjelse

Mange tak! Ja føler nærmest at det er en hel videnskab at finde ud af, hvordan man lige gør!

Er meget spændt på om jeg ka nænnen at sælge ungernes babytøj, hvis det da overhovedet er nogen der vil købe det! Vh stine

Anmeld

25. august 2014

Kay

StineW79 skriver:

Når du lige siger alle slags mønter, ka jeg godt se det smarte i også at ha 1-2-5 kr! Takker! Vh stine

Ja det kan være svært at give tilbage på noget der koster 12 kr hvis man ik har de små mønter 

Anmeld

25. august 2014

Kay

Hvor skal du egentlig på marked hende?

Anmeld

25. august 2014

StineW79

Kay skriver:

Ja det kan være svært at give tilbage på noget der koster 12 kr hvis man ik har de små mønter 

Hé Hé jeg køre kun med runde priser

Det er på lørdag i Herning gågade. Tror det bliver ret stort, da det nye bibliotek også åbner i gågaden på lørdag, så de holder byen holder markedsdag. Vh sti e

Anmeld

26. august 2014

Kay

StineW79 skriver:

Hé Hé jeg køre kun med runde priser

Det er på lørdag i Herning gågade. Tror det bliver ret stort, da det nye bibliotek også åbner i gågaden på lørdag, så de holder byen holder markedsdag. Vh sti e

Jo men så kommer der en og prutter med prisen og i ender på 12

Anmeld

26. august 2014

StineW79

Kay skriver:

Jo men så kommer der en og prutter med prisen og i ender på 12

Du må komme forbi og gi et par gode tips og en god handel så! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.