StineW79 skriver:
Har faktisk godt tænkt på det med at lave kasser med fks bodyer og natdragter, også skrive 1 stk 10, 3 stk 25 feks osv, self afhængig af tøjet.
Hvordan med feks legetøj, hvordan prissættelse du normalt det?
Ih undskyld de mange spørgsmål. Vh stine
Det er en rigtig god idé, dog har jeg ikke selv prøvet det med at skrive rabatten i kassen også, for så synes jeg at der hurtigt kommer til at stå en hel masse, som jeg personligt nok ikke gider stå og læse alligevel, plus det giver også en god anledning til snak når kunden står og roder i kasserne, så kan man lige sige at hvis du køber x-antal ting får du xx kr. I rabat, det er i hvertfald hvad jeg synes der virker bedst for så føler kunden allerede dér at man får mere for pengene end det der står eks. På kassen
Vi er storeforbrugere af alt i vores familie, og jeg sælger rigtig meget brugt, primært over TS og fb, men har også haft boder på loppemarkeder til priser som jeg selv synes er rigtig gode
legetøj er et kapitel for sig, er det meget populært ex. lamaze, ja så findes der også et hav af det til div. Loppemarkeder, så der vil jeg sige at udbud og efterspørgsel og dermed pris hænger sammen..er det mere "unika" og specielt og alt efter stand selvfølgelig, vil prisen være naturligt højere end eks. Lamaze legetøj og dukker eller lignende
det er helt ok med dine spørgsmål, håber blot på at du finder mine svar brugbare 
Anmeld